U prublema di l'impurtanza di a personalità umana

U prublema di l'impurtanza di a pirsunalità umana hè una quistite assai cumplicata, quale chì parechji filòsfichi, i psiculoghi riflettinu nantu à un pezzu di tempu. Oghje, ci sò parechji penseri differenti nantu à chì ogni persona hè una persona. A fine, assai psicologi accunsenu chì a persona umana hè, in fattu, a reversa di ogni persona. In questu casu, u prublema chì riguarda à a persona umana è acquistendu una dimenzione glubale.

Valor personali

In u sughjettu di a persona umana, più di un articulu hè statu scrittu, è i pirsoni più cresciuti esprimianu a so opinione annantu à questa materia. Una tale persona hè u psicologu di l'Erich Fromm. Hà travagliatu micca solu in a direzzione di a psicanalìfica, ma ancu altre tendenzi filosofichi: personalismu, hermeneutiche, sociobiologie. Hè cunsideratu unu di quelli chì hà travagliatu attivamente nantu à a teoria di a persona umana.

Un altru filòsufu chì hà espresu a so opinion di a personalità umana hè u famu Sigmund Freud . Hà succorsu chì l'omu hè in qualche sensu un sistema chjusu, una cosa separata. Freud era carattarizatu da a significazione teorica è pratica di l'studiu, in cunnessione cù chì ellu concluiu chì a persona hè endowed cun certu desirma bioloicu, è u sviluppu di a personalità affetta direttament in a possibbiltà di sviluppà l'aspirazioni.

Fromm rapprisenta u significatu di a personalità umana pocu diffirenti. L'approcissu principali di stu studiu hè di capiscenu a so attitudina à u mondu, a natura, l'altri omi è di sicuru à ellu stessu.

Hè nutate chì a significazione suciale di una persona hè a so capacità di influenzà a sucetà è l'altri populi. Questu hè chì ogni persone vole chì u so avete hè d'interessu à l'altri, è ùn era micca isolatu da u so propiu tipu.