Dominance

A supremenza hè un cuncettu multi-valurizatu, chì primarmenti significa l'abilità di occupà una pusizioni dominante. Stu cuncettu hè ancu in a bioluggìa, in a psiculugia, è in parechje altri rami di a scienza.

Dominance in Psychology da Kettel

A supremenza hè un tracatu di caratteru chì si prisenta in u desideriu è a capacità di occupà una postu impurtante è dominante in ogni gruppu, è, à l'altru tempu, influenza l'altri populi, dite a so vuluntà.

In u prucessu psicologicu di Kettel u cumprinziu hè carattarizatu da un patrimoniu supplementu cum'è l'indipendenza, a perseveranza, l'assertività, l'indipendenza, a tistimunianza, l'auturevuli, è in certi casi l'aggressivitat, a cunflienza, u prete di admirazione, u rifiutu di ricunnosce u putere, u cumpurtamentu autoritariu, a rivolta. Hè in tutte queste prufessiunità è a so totalità chì a inclinazione à u predominenze si trova.

A persunalizazione dominante hè facilitu per amparà - hè talented leaders, entrepreneurs, rulers, persone cun sperienze organizacionale. Ùn puderebbe dì chì una persona dominante hè cruel o sceglie per soppressà a vuluntà di quarcunu - i tratti sò estremi.

Dominanza di l'hemisferu è funzioni mentale

In più di u cumannu di u caratteru, a psicologia anu cunsideratu ancu a dominanza di i hemisferiti. Ùn hè micca sicretu chì ogni unu di i hemisferenzi cerebrali anu u so funzioni specifiche, è cresce chì ogni persona domina una nantu à l'altru, cusì ottene un certu penseru è affucannu u sicondu. Cogghiate cun più di dettu e so funzioni mentale:

Hemisferiu:

  1. Pensamentu astrattu.
  2. Obtenuta l'infurmazioni nantu à a diritta.
  3. Speech. Funzioni logica è analitiche, mediate da a parolla.
  4. Percepzioni analitica, calculus matematichi.
  5. A furmazione di i muturi cumpiacenti più cumplessi.
  6. Astrattu, ricunniscenza generalizata, invariante.
  7. Identificazione di identità d'incentive per nome.
  8. Gestionazione di l'organi di u dirittu di u troncu.
  9. Perivenza consenti.
  10. Avaliación di i relazioni di u tempu.
  11. Stabbilimentu di similarità.

Ci hè una opinione scientifica chì e persone cun l'emisferu quì u dominante sò più impurtente da a teoria, anu sviluppatu un discursu, sò attivi, scopu, puderete avè pruspettà i risultati d'azzioni è avvenimenti.

Emisferu righiu

  1. U pensamentu concretu.
  2. Ricunniscenza di colorazione emotiva, funzioni di u parolle.
  3. Percepzione generale. Percepzione visuale speċifika.
  4. U ghjistioni di l'organi di a mità uva di u troncu.
  5. Stabbilimentu di identità fisica di stimuli.
  6. Avaliazione curretta di a natura di sonu nonverbal.
  7. Obtenuta l'informazioni spaziali à u left.
  8. Stima di relazioni spaziali.
  9. Percepzioni olistichi (gestalt).
  10. Riceve di cuncrettu.
  11. Stabbilimentu di diffirenzi.
  12. Musical hearing.

Una persona chì hè duminata da l'emisferu ripertaghju avarà più preferitu qualchissia attività specìfica, sò generalmente lattichi, calmati, uncommunicative, ma assai sensibles à l'ambienti, sensibilizà à e persone è l'avvenimenti.

E persone chì anu u sole isulanu u hemisferiu righitu è ​​sopra, in regula cume alcuna qualchì cunfine in u so tipu di funziunamentu di penseru chì sò intruti in tutti e l'altru hemisferiu.

Inoltre, hè cunnisciutu chì u duminiu di i hemisferiti ùn ponu esse manifestamenti constantemente, ma solu in certi casi cume. Di solitu l'hemisferi hà riagisce in secca: per esempiu, quandu si tratta l'informazioni, l'hemisferu righu hè attivatu solu in prima, è l'analizamentu si move à a manca, in quale a realizazione finali di a dati recei uscita.