Chiesa di San Felice Neri


Unu di i più impurtanti di Sucre hè l'antica chiesa di San Felice Neri. I so coluna bianchi è u stiletariu ereditivu fantastichi attrae l'ochji di tutti. Questu senzu ferma in i so mura una storia interessanti, assai fatti è scuperti. A scursioni in a chiesa di San Felice Neri hè una attività sediosa è informativa per tutti i viaghjatori. Scupremu chì questa vista bella di Bolivia hè .

Internu è esterno

A chiesa di San Felice Neri hè stata custruita in u distante 1800. A so custruzzione durò cinque anni. A basa di l'edifiziu era una rocca calcariu biancu, chì hè statu purtatu sottu à l'ordine da una di e muntagne di Boliviana. A custruzione di u tempiu cadiu nantu à l'era colunale, cusì à a facciata di u bastimentu puderete vede elementi di u stilu di u baroccu è u neoclassicismu. In più, in i so pareti sò vario frescoes è statues, quellu chì u più preziosa hè u bas-relief di San Filippu Neri stessu.

Hè impussìtellu ch'ellu ùn avè notu e tororre coloniali di u tempiu. Sò sottucinati oghje biancu è orgogliamente visibili nantu à a chjesa l'edificiu stessu. L'internu di u tèmpiu hè pocu spumante, è a so puntu di vista hè u bas-reliefs baschi di neu è l'arcu chì sò situati in i chjassi. In u territoriu di i muntagni sò 4 altari, chì sò imbruttulati cun un fresco stradale, datata à u seculu XVIII. I patti di l'altare si trovanu nantu à una petra bianca, chì aghjusta à elli sofisticazione è d'attrazione.

In più di l'altari, in a custruzzione di a chiesa di San Felice Neri pudete vedà a fontaine antica, chì funziona da u mumentu chì l'edificu hè struitu. Naturalment, hè ridestu ricustruiutu di quelli tempi, ma ancu mantene u so culori stilistiggiunali origginali. In u territoriu di u tèmpiu, pudete truvà una petite terrazza è ammirazione di u paisaghji incalcuali di u rughjonu. Per cunvenzione, in a terrazza sò e chieti di pietra è toli, chì sò stati nantu à più di un seculu.

Cumu ghjunghje?

Pudete fà a Santa Felip Neri Church in Sucre per taxi o per vittura privata. Dopu a sceglie u sicretu tipu di movimentu, vai in Ghjornu di Nicolas Ortiz à a intersezzione cù a Strada di Colon. Sulu à 200 m da l'intersezzione è hè unu di i principale attraversu di a cità.