Old Town


Sè sicuru, ogni unu di noi, almenu una volta hà sovutu nantu à a pussibilità di viaghjà in tempu. Hè assai interessante - per vede cum'è questi i so ancilliani distanti vivi e quandu i nostri eredi vanu. Cù u futuru avanti, alla, nudda, ma sentenu chì u spiritu di u passatu hè abbastanza real. Per fà questu, avete bisognu di visitare u museu storicu vicinu à u paese in a perifrie di Aarhus , a siconda cità più grande di Dinamarca . U museu hè chjamatu Gamble By, chì in u nostru sensu significa "Old Town". Quì rignassi l'ambienti di u stilu di vita urbana danese chì puderebbe solu di leghje nantu à i fiori.

Chì hè a cità vechja?

A vecchia città in Aarhus hè unu di i principale attraversu di Danimarca. Dopu avè fattu u primu passu nantu à u territoriu di u museu, avvirtemu avvià in e so vistimenti di i seculi passati, viaghjà in carru cù cavalli. Sò musei di travagliu chì ci preoccupa di a Cità Vechja è siggillamente vigilenu l'observanza di l'ordine.

In total ci sò 75 edizzioni antichi purtati da diverse parti di Dinamarca in a cità. Molti chjuchi anu priservatu l'apiece originale. U capimachja trà i vechji edifizzioni hè di circa 560 anni, ma a cullezione architetturale di u museu hè sempre rimbursatu, perchè questu ùn hè micca u limitu. I calli di a cità sò imbeaghjetti di l'edifizii cù e diverse tempi, datendu u 16 ° seculu. Certi città cumpienu esse cum'è questu di u scrittore danese Hans Christian Andersen, chì era amatu finu da a zitiddina. Chì ci hè sola! E misime, i attelli è cunfizziariu, induve tutti i diliziosi sò preparati solu da e ricette di u passatu, è ogni tipu di vendita è e case ordinariu, intimu chì a vita di i citadini di u citadinu hè riflessu.

L'attitudine spéciale meritava a Master's Master of 1638 è a casa di l'u Sindicatu di 1597. Da l'ultimu, da a strada, u museu più pintorescu di Dinamarca hà iniziatu. U fattu hè chì à u principiu di u seculu seculu a casa di l'alcuna era aduprà ghjunghje; in ogni modu, un maestru ordinariu Peter Holm hà statu davanti à a so difesa. Difendu u dirittu di l'antica casa per esse l'esistenza, Petru Olm decidiu di ùn firmà, è in u 1909 hà iniziatu a creazione di u museu, a prima esposizione di quale era a casa di l'alcudia, circundata di l'oghje di un luxuu rose-rosariu in u stile Renaissance. U museu hè statu urganizatu nantu à u territoriu di u giardinu botanicu, perchè ùn vi maravigghiate da una tale abbunna di variità d'arbureti, arburi è fiori. Hè nutate chì i jardini sò spargugliati micca solu, ma ancu una parte impurtante di u museu. Per esempiu, vicinu à a farmacevule hè un giardinu in u stilu baroccu, è i so abitanti - populari à quellu tempu, i pianti cù pruprietà curative.

Chì avete vede?

Assicuratevi di circà à u museu di i ghjoculi di i zitelli, chì mostra una cullizzioni di 6 mila còpies. U ghjocu più anticu hè creatu in a fine di u XIX seculu. Pioleta artighjanali, treni, autucratichi, ogni sorte di ghjuculi miccanichi prudutti da Lehmann - in generale, ci hè veramente qualcosa di vede.

In a cità hè un museu di relazione, chì riflettendu a historia di stu mecanizazioni sempre necessariu, è ancu un museu tessili cù una grande cullizzioni di prudutti chì anu avutu datu l'abitudini di una atmosfera di impurtanza è calidez.

Sè vo site curiosu nantu à a moda di epochi in tempu longu, andavanu à visità a casa di a catta, u caprettu è scarpa.

Cammendu à e strade strade strade città impiegati di a cità vechja, puderete truvà a scola antica danana, l'affisabile è i costi, induve esse infurmati di fonti di informazioni nantu à a cumpetizione entre i cumpagnie di i trasporti di quelli tempi. Ùn vi scurdate di visità u teatru lucale è u portu di a cità cù a piscine integrata.

Oghje, u museu hè furnutu di quartieri di i 20s è 70s di u Tempestu XX. Ricorsu, a Casa di Zinedda di Copenaghen è a casa di u XIX secu da Odense sò traspurtati à una cità artificiale.

Fiera di Natale

A fini di u vaghjimu, u museu principia à preparà una di e vacanze favore di i Danesi - Natale, nantu à i carritteri impiegati di a cità, hè una fiera chì pudete cumprà e cose veramente originali. Parechji di elli, per via, sò fatti in i travaglii di u Vechiccu. ¿Qué suerte tiene el que será capaz de ver el solemne Den Gamle By - no decoración moderna, simplemente retro. In l'apparizione residenziale nantu à l'arbureti tradiziunali di Natale, i ghjoculi exclusivamente casani, da ellu chì u "spiritu di Natale" sopra, è u friscu di pasticceria hè acquistau in i pastori.

È ancu u Museu di Den Gamle By ùn hè senza ragiuni, sottu a attenzione, u patronattamentu personali di a reina danese, è in u veru scandinavi di u libru di refuge "Michelin" hà una statua di tri-stella, questa hè u più altu u statutu. Serà interessante per tutti, perchè in a "Old Town" a storia pari chì vene à a vita, per dilla à i visitori parla di tuttu ciò chì era veramente.

Cumu visita?

Accustà à a Casona Vieja in Aarhus ùn hè micca difficiule, perchè ùn ci hè un autobus vicinu à l'altru, induve piglià a rotula 3A, 19, 44, 111, 112 è 114.