Prune "Ungherese Belarusa"

Plum Wengerk, o più familiale di u so nome - Ugorka, hà assai sottopèpcie, razza da i criatori, chì sò i bielorussi, Donetsk, Italian, Moscow è cusì. Tutti sò uniti per u fattu chì eterni furmagliu di u fugliu in forma di prugnoli cù una peddi virulugia scura è un toccu smuicu.

Qualchì histoire d'origine di a varietà

Hè cresce chì u locu di nativu di a prugna "Ungaria Ungaria" hè Àsia, da quandu era purtatu in Europa. In u territoriu di l'antica vina d'URSS vinia da l'Ungarìa, è perchè ricevutu u nome.

In seguitu, l'Ungarisi o Ugronka cuminciaru à chjamà parechji prudutti d'avvisu, prughjulendu frutte prulate di culore blu o rosu cun un osta ben separata. In u prucessu di cultivazioni di Wengerka, anu obtenutu diverse spezie.

Plum description "Ungherese bielorussiu"

A pulpa di i prugnoli hè tutta è succosa, aranciata, i boli sò cutulati facilmente in mette. U gustu hè dolce cù una picca sourness. A strada, hè predefinita da l'Hungariks chì u pruduttu amatu hè preparatu da tutti graziosu u cuntenutu optimu di zuccaru è pectin in baga, chì permette di stu prucessu.

Prugna "Ungherese Ungherese" hè una varietà rigurata di invernu mediu duru, cun boni grandi grande, è alcune 40 grammi ogne. U ciumu piglia a so 20 corsi / ha quandu si pona nantu à u schema 5x3. U tempu di vendita hè a fini di l'aostu è u principiu di sittembri.

A varietà hè stata ottata dopu traspassà e variità "Stanley" è "Delicate". L'arbre hè medium size, cù una corona diffusa è mediusa; Fructifying principia u 3u annu dopu à u disembartamentu. Basì una frutizzioni si trova nantu à i rami bouquet.

U tipu di prune "Belarussu Ungherianu" hè parzialmente self-fertilizatu, i so polinizatori sò i prudutti tipichi "Croman", "Perdrigon", "Blufri" è "Victoria". L'arbre hè resistente à u clastospirosio. I bacchi cuntenenu u trasportu è sò stati guariti per un bellu pezzu.