Browelia - crescente da e zene

Una pianta annantu di boviola, chjamata dopu à l'Avvisu di Brovall da Suviè, hè un rappresentativu di a famiglia Paslenov. A so patria hè Sud e Centrale America. Alcune varietà di bromelia in altizza pò assicutà un metru, è per i fanali di i formi di giardinu formani varietà di crescitura (finu à 35 centimetri) sò cacciati. Inflorescenzi di sta pianta sò furmati in l'axilità di e foglie, chì in longhi mette cinque centimetri. U culore di e foglie depune di a variità di brogale. I fiori sò cum'è l'astretti chjuchi, chì ponu esse stampati in tutti i tonalità di biancu, blu, violeta, blu. U pruduzione di u broiler hè fatta à decurà i lettu di fiori è di i jardini, è variità ghjunghjina hè cultivata in i testi.

L'essenza più cumuni in e nostre latitudine sò americana (pubescente), bella, peghjanu è grande. Sò differenu in u culore, forma di fiori è fogli.

Regoli di sbarcà

A ripruduzzione di brou hè pussibile traminate da e taglicini durante l'annu, è da travaglià di sembra. A bromelia chì cresce da e sementi pò esse realizatu à ogni mumentu di l'annu, solu per u uccisione. Quandu è cumu cresce u bromurale da e zitelli? Hè dipende induve a cultura si sviluppa. Sì in u giardinu, e pezzi chì si deve esse pianificatu à a fini di ferraghju. Per fà cresce in una pignatta in casa, duvete pona i piante in l'aostu. In a stanza, una bromelia bella si fiascina tuttu l'annu, mentri l'aderenti è i fiori fiori fiuranu in nuvembre-ghjennaghju. Quandu sta pianta hè annuncia, hè ghjittata dopu à fioritura è marchese.

Sempri di u calchinu cù e sali pò esse realizatu in chjavi è chjucchiati cun un sustratu ligne nutrittivo. U materiale di piantazioni hè pocu, per quessa, ùn hè micca necessariu copre cù a terra. Hè abbastanza à l'acqua di e sementi cù l'acqua chì utilizanu un pistola spressiva, è poi allughjà u cuntinuu cù un vetru chjaru. Pone u cuntinuu in u latru sudu. Ogni ghjornu, u sustrattu emita umidità, chì in a forma di cundimentu si piglia in u vitru. Hè da esse sbulitatu è u bulu si deve esse sparatoghja pericienta. Dopu à 12-15 ghjorni à una temperatura di circa 20-25 gradi di caldu, i primi chjoppi chjappu.

Piantà bralju in un terrenu apertu, hè pussibile solu quandu ci hè una fiducia, chì u fruttu di primavera ùn sianu più. Scorri un burato 5 à 10 centimetri in un spaziu di giardinu luminatu, è trasmissione currettamente di e piantinu cun u coma di a terra nativa. Spruvule i radichi cù a terra, livaramente libbra è fugliate abbundante.

Se vulete plantà bralio immediata in a pianta aperta, trattate e cose. Per fà quì, trasiri a stati di piantazioni durante dui ghjorni in acqua calde è poi trasfirmà cù un napkin di tissuti. Quandu si pittinà a fascia di e sere? U megliu tempu hè a fini di aprili - u principiu di maghju. I sementi chì si sò piantati duranti stu pirìudu friquitate in dui à trè simane, è e piante sò fiore in ghjornu à u ghjàllicu di l'autunnu.

Care per braliai

Questa annuale hè una pianta senza pretensione. Dopu à u duminiu, cura di bralia hè ridduzzu à a regula regularmente è a rimorca di u tagliu fiori, foglie sece. Quandu u periodu fiorente s'inicchia, a broméliade deve esse fecundata cun fertilizazione speciale per i pianti fiurati ogni dui simane.

Se a pianta si stende à l'altura, deve esse spiegata. In casi raru, sta annuali hè attaccata da un arganu spicchiu o mosca . A fucina infosa deve esse isolata è trattata cù fungicidi. Ma ricu, u broiler - a pianta hè veluosa, chì tuttu u travagliu cun questu ci vole à fà cù guanti!

Se si seguite ste règuli simuli di cura di braliai, ella ringraghje ringrazia cum'è una longa longa.