Acqua-lily

Parechje persone cunzidenu l'aria d'acqua a pianta più bella di u nostru pianeta. Infatti, u fioru di u liriu hè simplice semplice bello - fiori bianchi o gialli, giarnati da culuri di foglie foglie foglie. Dicenu chì quandu anu vistu u fioru di un lique d'acqua, una persona si ricorda di stu fenominu naturali per a vita. In u lavu o stagnu, pudete osservà cumu u fiori di i fiori di l'acqua di u biancu - u caprettu di a carattere à a superficia di l'acqua à pocu minuti prima di l'alba è si stava cù i so primi rai. In i ghjorni nuvole, l'acqua ùn hè micca dissolvi - hè una pianta cun unusually sun-loving.

U lique d'acqua hè a più grande fiuritura in i nostri cundizioni climatichi. Sta pianta riferisce à a famiglia nymphaea. Ci sò dui viputuli principali di lianti d'acqua: u liceu hè biancu è l'acqua hè gialla (hè ancu un dolly).

U ciucciu d'acqua bianchina vene in ciumi, è chì pianu currenti di u corpu d'acqua. Un ciucciu d'acqua gialla cresce in acqua stagnante.

U lique d'acqua hè una pianta perenne chì si sviluppa à 2-2,5 metri d'altura. In u rizoma di u fiore hè un sistema di l'aria, chì furnisce a pianta cù l'ossigenu è dà forza. I foglie di u lique d'acqua sò inturniati in forma è alcune 30 cm in diametre. I fiori di i bianchi sò grandi bianchi o amarilli (cupchi gialli) cups, cumposti di 5 o più petali.

Liliu d'acqua in casa

Dopu parechji dicennii, i bianchi in u territoriu di u CIS eranu assai. Oghje, per scuntate un lily d'acqua hè una rareza. Questu hè duvuta à u fattu chì assai persone si sfacciatoghji in quantità grandi in l'speranza di cultivà e so casa. In ogni casu, u liccele di acqua, chì hà scappatu ind'u locu di l'ambienti naturali, hè mortu. Se u zucchinu hè dannighjatatu, u sistema di a pianta hè distrutta, perde a so elasticità è ùn si stabilisce micca in i cundizioni di casa o giardinu.

U clima naturali per a maiò varietà di liri d'acqua hè tropicale è subtropical. Queste i pianti vanu in i corsi d'acqua è tollerà facilmente ancu l'estiu più driest. Ma in l'inguernu l'acqua-lily hè male. In u periodu friddu, si deve esse sbulitatu da l'acqua, traspurtatu in un dispusitore di acqua è postu in un locu caldu. In u invernu pudete fà maghjine di liri d'acqua in casa o in u sotano. Cù i primi rai di u sole di primavera, l'acqua di liri hà devenu turnà à l'acqui naturali.

Per quelli chì vulete cultivà sti belli fiori in u so stessu giardinu, ci hè una occasione di acquistà liri d'acqua in una magazzina specializata. L'acqui biancani o giallo urvicali acquisto si deve esse pianificatu in una stagione è prendite qualcosa dura nantu à u sistema radicali. Inutili, a fioritura pò flutera, è ùn avè da tempu di richerà.

Ntè settembre, u liccalu creci frutti, chì sò stati in a medicina famigliali per u trattamentu di parechje malatie. I nivuni di lignu d'acqua sò usati cum'è anesteticu per l'asma è u dolore articular. I foglie di u lique d'acqua sò cunsiderate chì sò un solu rimediu solu pè u trattamentu di gastrite è i malatii di u sistema genitourinariu.

Interessante nantu à i lysii

Un lique d'acqua hè una pianta chì in ogni momentu hà inspiratu a ghjente per u travagliu. Cartoline, ritratti è imaghjini di bianco di l'acqua sò usati per decorazione di l'internu, pubblicazioni stampati è rigali. A famosa pintura Monet "Water Lilies", scritta à u principiu di u XXu seculu, still fascinates many lovers d'art. L'acqua-liri è citatini in poechi è canzoni dedicate à i carchi. Avà, hè un situ di Internet "Water Lilies", dedicatu à u sviluppu umanu, postu misteriosu di u nostru pianeta, e relazioni umani.

Urieri sò i pianti chì ci vole à prutezzione, altri anu da sparà da a fàccia di a Terra. A sola attitudine attente di a persona à questi culura, permettenu di surviglià è per parechji anni longa per fà e persone di e persone cù a so bella fioritura.