U ghjornu di u tribunale hè a manu: a tiurìa matematica hà determinatu l'esattu exacte di u mondu!

I preambizioni di a fine di u mondu interessanu à tutti, è per quessa l'opara di numerosi prufeti è schoni hè più cà! E cunziddiatu chì, felice, u misteru di l'assassinieri di pianeti Nibiru ùn anu mai scuntutu a Terra u 23 di sittemmiru, u ghjornu di a Sentenza hè trasferitu da a nova suposeda terribili data ...

Allora, oghje, u geophysicist da l'Università di Tecnulugia di Massachusetts, u prufissuri Daniel Rothman, hà pruvatu di determinà u tempu per a catastrofe inevitabbile à a Terra. In questu casu, u scientistu ùn hà micca fà una guessia, ma ancu derivate una formula matematica, sicondu i calculi chì un novu estinzioni global nantu à a Terra darà à a fini di u seculu XXI!

Ma se pensate chì sta data hè di un futuro assai distanti, pudete esse mistaded - i nostri nè queste trova! È tuttu hè succorsu cumu u risultatu di cambiamenti riversibili in u cicitu di carbonu globalmente causatu da e emissioni antropogenichi di carbonate dioxide.

Oghje nantu à a so teoria "matematica", Rothman analizò tutti i cambiamenti in u ciculu geoquimiicu di u carbone di l'ultimi 450 milioni di anni. Ci hè parechja chì durante stu piriu enormi, ci era cinque cinque più di l'Extintivi Massivi, ancu a più terribili - l'estinzione di Pranu persanti, quandu u 95% di tutti i spezi animali anu spusatu da a faccia di u nostru pianeta! E a causa di ogni crescente di e cinqui estensioni hè a destabilizazione di a biosfera o l'altru "catastrophic threshold of the carbohydrate cycle".

Bonu, oghje chì u prufessore geufisichi osserva un parrannu horrorevule - a sesta prima per a Terra hè nantu à a strada ...

U scientistu hà digià dighjà una formula chì relatesu u cambiamentu relattivu in u volumu di carbonu inorganicu in u mari cù u ritimu di sta cambiamentu. Eppuru, o in simple words - assai prestu u carbone in l'oceanu sarà cusì chì a sestazione vince sighjina hè inevitabbile!

A cosa più bella hè chì stu fattu hè unicu cù i studii di u pannello intergovernativu nantu à u cambiamentu climaticu. Versu 2100, pridichini "arricchimentu" di l'oceani da 310 gigatoni di carbone, è da u scopu supranu - da 500 gigatone, chì in ogni casu hè criticamente vicinu di u catastròficu umbrale di u ciclu di carbuidrati!

"Questu ùn significa micca chì l'oghje dopu serà un disastru", dici Daniel Rothman, ma cù un cambiamentu di u clima cum'è u ciculu di carbonu ùn hè più cuntrullatu. Allora, avemu digià annunziatu u puntu di nè ritornu ... "