Cumu a furmari l'arcu?

Se una persona hè una figura, l'ochji ci hè un quadru, è ùn sò micca scatuli in a creazione di questu. Salone di bellezza offeranu diversi tipi di correzione: dami cù cigliu biancu o cilossi raru pò fà ricerche a pittura o permanente make-up (i boni maestri pusonu veramente ghjuvelli). Ma oggi duvemu annunzià nantu à cumu si prisentà e cella in casa.

Ciò chì hè necessariu?

Quandu si cuminciassi à currete e cigs, hè bisognu di brusgià cun un grande mirroru, in chì pudete vede a rosturnata entera (altrimente cumu si cuntene a simetria?). Avete ancu pinzeri:

Per riduce l'irritazione di a pelle è impedisce a inflammazione, hè necessariu di trattà l'instrumentu cù un antisepicu, è a pelle cù lotione cun un effettu desinfettante è calmante.

Chì figura si dava mi culi?

Prima di l'iniziu di a currezzione, avete bisognu à cunzidramentu à a persona à u specchiu è capisce chì forme di cigs si avvicinava più à u so contru. Per esempiu, i giovani chjappi ghjochi cunsiglianu cigliu, chì a linea di quale hè ligeramente elevata, è à l'estremità - arrotulati. E ciuffula allungati sò adattati per a persona square, l'ovale hè in forma di arch. Se a faccia parece alargata è vulete reducià visualmente, hè bonu per dà l'anziane una forma curretta, quellu chì hè quellu chì hè pussibule per a linea horizontale.

Tri punti principali

A stampa più difficiule di currezzione hè a definizione di u principiu, u fini è u postu di dalle di l'arpi. Hè bisognu di u lapisinu.

Applica à l'alzu di u nasu in verticalità. U principiu di u ceccinu hè in u puntu à traversu chì u lapisci passa (per quessa, strettu sopra a linea chì passa per a parte più larga di u nasu).

A fini di l'cellula hè definita di simile: a linea imaginariu (novu aiutanu à cun un liparzu) hè stata attraversu duie punti: l'alzu di u nasu è u cantonu di l'ochju.

Un'altru passu impurtante chì si passa oghje di davveru i cattivi in ​​una bella forma hè di circà u punteddu di u più grande pagallu. Pigliemu una fila tuttu da u stessu puntu (l'alzu di u nasu) è a cima di u vientu quandu si vedenu strettu per avant. In u locu duvutu chì u lapricu tocca u cigliu, ci sarà un prune.

Hè appruvatu di marcà i punti misiunati cù un cartafettu biancu di cosmetti, è ancu di megliu - per ripresentà l'contu ideale di u cesione di eternu è di rinforà tutti i capelli chì anu allestu.

Istruzzioni step-by-step

E ora cunzidiranu un scopu urminenti di fà cumu prutezione forme u vellinu.

À a preparazione, scumpressà a pelle è l'arnesi cù un desinfettante, disonò i capelli cù un pente speziale o lavenu cù un sbracciatu sottu a carcassa. Next:

  1. Determinate u principiu di l'arghjera, è tiraamu tutti i capelli chì crescenu quandu questu puntu versu u ponte di u nasu.
  2. .
  3. Determina u fini di u cigliu, è sguassate i capelli situati fora di stu puntu. Se la longeva natura ùn hè micca abbastanza, pudete fassi furmà e cella cun un lapis, cum'è finisci in l'appiccicate a maquillaje.
  4. Limamu un cecchinu, sguassate i capelli extra da avà. In questu casu, l'arcu di u cinghiale deve esse paralleli à u borde superiore di l'arghjola. Ùn fate micca cagiunate assai finezza - a larghezza naturali vi pare bella.
  5. Partendu da u puntu di più ghjustu (avemu digià amparatu cumu truvallu), u cigliu accumincia a rari. Elimine l 'exciratura perchè da quì sottu.

Dopu a rimesa hè cumpletu, a pelle anu da tratta di novu cun un antisepicu è un crema calmante applicata.

Ogni cagliu impurtante

Per dà l'anziane una forma simmetrica ideale, com'è regula, hè assai difficiuli. U corpu umanu è a natureza asimmetrica - cuntene à u corpu è a faccia. Pirchì ancu a crescita di pilu nantu à e circondu e cella di u ghjallu pò esse sfarenti. Bè preparatu per u fattu chì l'autorezione ùn serà micca perfetta. Eliminate un capeddu in un latu è dopu in l 'altra parte, perchè chì u sommitu hè u listessu. Se prima puderebbe piglià una cella, è prossima per un'antra - hè un gran riscu di "ùn esce da" nantu à a forma rimette.