Cumu fà u so cursu passu à passaghju?

Cume à appaghjà è bellissima cumpongu i ceciti passeti à passu à u lapisulu, e moza ghjente sò pensendu più freti. A moda nantu à stanzuni sopra notte nantu à l'arcu superciliarisi hè finitu. A nova tendenza hè largu di caghjuli , chì, sfurtunatamenti, ùn puderete vantaghju di tutti. Quì hè ancu necessariu à qualchi rapprisandanti di un sex fair per ottene u risultu cumerciu per cume in cosmetti è arti.

Chì avete bisognu à fà i vostri culi per u passaghju?

Correct è belli arcuni superciliari dà una imatge di piquantità, facenu più memorable, interessante. Per mudificà a forma è u gruixu di e ciechi, salvu u lapis, pudete aduprà l' ombra , dipinia è ancu lipstick. Ma cumu a pràtica mostra, u lapis per portà bellezza hè assai più còmicu è praticu. A più efficace à l'aiutu à rinvià i celli, curreghju u so largu, culore.

Prima di capiscinu a passu à passà u modu cusì à tinghje i vostri cigliu, bisognu di sceglie un bon scuru:

  1. U culore hè assai impurtante. Adupratu per esse chì l'archi superciliarii sò neri. Ma l'artisti muderni muderni ricordani chì e brunettimi preferanu tonalità per un coppiu di toni chilometru più ca u culori di u pilu è rossi - scuri. A donna di capelli hè d'oru di castagnu o di terracotta, è e donne di grisgiu sò graffiti grigi.
  2. Quantità dipende a densità di u lapisinu. U maquillu nantu à i capelli ùn eranu fatti ancu, per esse megliu dà preferenza à l'instrumentu più rigidamente. Questu simplificà a tinia.
  3. Un altra pinzata hè a presenza di un pile per pittinava. Di sicuru, passu à passà per fà u liceu finu d'omi ùn viaghjanu micca senza ellu; hè una cundizione opcional. Ma per a cunvenzione, u lavu ancu avà presente. Inutili, dopu taccare, l'arcu superciliari, chì ùn eranu micca pittati prima, pò vede unnaturali è fera.

Cumu suppostu à appiccicate un scheletru à u passu?

Prima di tuttu, avete bisognu à fà una currezzione è dà l'arghjuli in a furmazione puntata. A suluzione universale hè u curbitu per a casa. Ùn esercitanu è ùn fate micca troppu grande. Quandu sceglie un furmulariu, tenete bisognu à piglià à cuntà u grandu di l'ochji, a so incisione, u livellu di u locu nantu à a faccia.

Se utilizate un lapis bassu, prima di a prucedura, hè megliu mette in u locu per un pocu minuti. Hè a più piacevule per sculacciate u cartaffiu finamente sicilianu, per quandu i goloti - è hè necessariu di pintà l'arcu superciliari cumparatu cù incubattu, altri chì a ligna sarà micca naturali, sò stati stati puri.

Ancu di piglià un scheletru à u passu, fate nutà chì u maquillaje iniziale ùn deve esse da u principiu di u capu di a cima, ma cun un petit indent. In questu casu, ùn serà micca deliberatu.

Ora pudete andà à struzzione urdinata per cumu fà i so celluni cun un lapis:

  1. Pentece e taglioli cun un sbagliu specie. I pelli ùn anu esse spustati in altizza, è poi apparinate in a direzzione di u crescita naturali.
  2. U lápice circà u bordo inferior.
  3. I pizzicchetti boni fini formanu u limite più altu di a linea.
  4. U spaziu vacanti resultanti devenu esse imbratu ancu cù u sombreamento.
  5. U ghjustu di e cigliu duverà una cura particulari. Sdegnu cù cura è precisione.
  6. Circate per apprezzate u cigliu è, se ne necessariu, sordine tutti i difetti cù spazi vazio.

Per fà u makeup look even more attraenti, i zoni vicinu à l'arcu pò esse disegnatu cù un lápizu lume, pienu o ombre. U cunfini trà l 'ùmbuli scuri è lighjate hè in l'ombra è à u ghjornu a cella hè in po pulita.