Otavalo


In 90 chilometri da a capitale di u Ecuador Quito hè una cità petite chjuca Otavalo . Hè situatu à u pianu di u vulcano di Imbabura, in un pittoresque valle. L'attrazioni principali di Otavalo hè u mercatu indianu, situatu in Ponchos Square. Ghjè per a so famiglia chì i turisti di tutte e mondu sò vinuti quì.

Mercatu in piazza

A piazza di Ponchos ùn hà una vista tradiziunale, ùn sò micca monumenti, cappella o casa di guvernu, ma hè un mercatu enormu, chì hè chjamatu "indiano". Hè sorule chì u mercatu è assai enormi chì vai fora di u spaziu. Hè situatu à longu u parcursu à a cità, ciò chì significa hè purtatu à a squadra è à i fili più interessanti. "A grande ruta di u travagliu indianu" hè una vista stupente cumpresa di colori brillanti.

U ghjornu di più ghjornu hè u sabatu. Hè in questu ghjornu, pudete cumprà cusì interessanti è cose. Venerdì pè i turisti ùn hè micca ghjornu interessanti, perchè in a vigilia di un ghjornu di u mercatu, ghjente di l'indi da i cità è i paesi vicini sò stati riesce in a cità. À a vigilia di u sabbatu, a tranquillità Otavalo torna in una cità altaviva, affullata. L'assistenti lucali attranu un supportu di i mercati, vistutu in vestiti tradiziunali culuriti, cà simplici ca si captivanu visitatori di a cità.

Chì pudete cumprà in u mercatu?

À a piazza di Poncho, in un ghjornu di u mercatu, pudete cumprà prudutti unichi di l'artiaghjera lucale, plaids artisgianati, ponchos tradiziunali di l'armani ponti, matri di canna, farani mediatevichi, ornamenti, ricordi, frutti, ligumi è assai più. Eccu avete truvatu cose veramente esotico.

Ogni turistu chì hè stata à Ponchos Square deve sapè chì in questu u mercatu poilua è puderebbe gestate. I mercanti indusani rispettu à quelli chì pò spiegà u prezzu è marchjaranu, dà un decolu decentu.