Bracelets Wide Beaded

Beads - hè un materialu unicu di u so tipu. U pruduce una varietà di ghjuvelli: di l'aria gentile pè casali o piloni di graduazione, à spiccioli è ligeramenti aggressivi, chì cusì amate à portà presenta alcune sottucultorii. È anch'elli anch'elli anch'elli anch'elli u pòpulu pò esse attribuiti sicuru à l'accessori più famusi.

Brazaletti bead wide - varietà

Quessi edrazziunati pò esse dividuti cunnannatu di u modu in tissuti è di a talla di i perle anchi. Inoltre, i maestri selezziunate una cumminazione differente di culori di colore è di sicuru a densità di u tissu stessu. Per via di risultatu avemu una diversità di disinni di costumi .

  1. Pulsera tridimensionale da beads. Tali accunciazioni sò generalmente fatte senza fastenamentu, postu chì a tecnica tissu assume a capacità di stretchjarà u pruduttu. Una puliteira tridimensionale da u perliu hè strapatu cù l'aiutu di a tècnica di l'impresa di ripping parallele. Cumbinazioni originali di perle di parechji culori, di grandore è di textu.
  2. Braccialetti di beole cù una stampa. Eccu, sicuru, a fantasia ùn hè micca particularmente limitata. Ci hè assai scemi di braiding braccialetti longu, ma cada volta hè una dicurazioni sputiva, cum'è utilizate a vostra cumminazione di u culore, a talla è u foru. In i belli moda di perli cù un mudellu, spessu usanu un tema di fiori, l'imagine di formi geomettichi, quarchi cosa hè solu una transizione di un scuru più chjaru.
  3. Pulsera sò cunte di perli. Stu tipu hè assai simili a l'arnevule di u loranu chì hè purtatu in u collu. Pò esse ancu diretta direttamente da u volumu di a manu, o un pocu più longu è purtatu in dui fila.
  4. Pulseri fatti da grani. Large beads in maiò si sò più spessu usati per un abbilitariu speciale tissuti. A manica di bracciale di perleghja s'assezmenta cun gentilezza è artighjanu, a ghjallina hè spessu offerta cum'è accessori di u casu.
  5. Bracciale di beole bordada. Questu hè u tipu di travagliu più difficili è penoso. Un bracelet di ghjuvatudie di ghjuvatu hè custituitu di una basa di cui cusì una per una perle. In più, in più di e tote, i pedagogi, i granuli è i bugle sò spessu usati in sta tecnica.