Stretch ceiling in the nursery

Tutti i genitori amatori voli vulete disignà un interiore specialu in a sala di i zitelli per fà u so ziteddu un monicu mondu chì favurizeghja u sviluppu è a cunniscenza di l'ambiente. Cù un tufonzu in u viticultore pudete creà un disignu unicu è fabuloso, marinu, star, football, décorate cù stampe fotograficu o illuminazione, lampi uriggidi o canillari .

Comu sceglie un tufonzu per un vivero?

Tria l'idea per un tufonzu in u viticulu duvete bisognu à l'età è u sessu di u zitellu.

A suluzione uriginale serà un tettu cun l'illuminazione "celo stellate", in particulare hà appellu à i zitelli chì anu crede in a magia è un conte di fata. Ughjettini prediletti cum'è l'imaghjini di i vostri cartuccii favoriti.

In a sala di i zitelli sò u tufoninu ci vole à creà una atmosfera d'amore è felicità, perchè hè un locu per una natura romantica è gentile. L'appartienti hè un beddu rosatu, lilli, blu, blu o altri culori pastel. A tela nantu à u tettu pò esse decorata cù vignetti di rosi o cori, foglia o anghjuli. Per i più ghjovani, u paisaghju di u mari cù i pezzi è i cunchuli di u favuritu "Mermaid" serà interessante. U wallpaper cù un ornamentu similar addintà u disignu.

Perchè u picciottu, u tettu in u spaziu di i zitelli pò esse a personificazione di e so passioni è anchianu furmatu u gustu è pronta di u futuru campionu, piuvatoriu o football. I fanciarii di l'ariani seranu allughjatu cun un ciumi su tagliu u celu, nantu à quale volenu viaghju di caricatura o avioni veri, parachute o palloncini. U futuru di u prughjettu di crescita pò esse dispiacatu, circundatu di carru multi-culore in a stanza, nantu à u tettu à creà un disegnu di i sugetti rilevuli. Un tettu pallidu verduzzione cù una porta è una ballesta d'aria serve u fanàticu di football. Mobili in una stanza in u stili appropritatu hà cumpricatu u prugettu ghjelu.

Utilizà l'idee variate di i teatru stretchimenti per i zitelli, pudete creà una stanza cusì cómoda è una zona per u sviluppu harmoniu di u zitellu, per incoddu i fantasìi di più zoccu infreminenti.