I prudutti di lattice per amarorsu

Per esse u so zitellu sviluppà bè è appiegà pianu bè, hà bisognu di nutrimentu di qualità. U latto di mammali sarà cumu s'ellu includenu in a dieta di i prudutti utili chì anu appendatu per a stima di a crescione di una mamma in infermeria. Tandu cumpranu simultaneamente a quantità di latti è aumentanu u so valor nutricionale.

Alimentarii preghjudiziu à a tacitamento

Prima di acquistà cun una quantità di prudutti per aghjustà a taccioni di una mamma in infermiera, vi puderete scrive ciò chì ùn deve esse micca usata per evità di prublemi cù a quantità di latti. Dopu tuttu, qualchì ingredienti aparictamentu innocu, chì avemu usatu à aghjurnà ogni ghjornu, aghjunghjenu i platti di a nostra dieta, durante stu periodu sò capaci di fà perisce. Questu ùn significheghja chì occasione, una amministrazione unica di quelli anu da reduce significativamente a quantità di latte, ma l'usu regula guariscenzia di pruvucarà questu.

Cusì, per a lattazioni di u latte maternelle, ùn anu micca include i prudutti siguenti in u menù:

Cumpagnia di a tacchina

Cum'è sapete, prima di l'alimentazione (15-20 minuti), hè cunsigliu di piglià un spaziu calore è di tene un tisù teatrale d'utilità o d'altri ravioli ligati à i prudutti per a crescente a zuccaria in e mamelle. Queste sò:

Prodotti per una bona lactazioni

In addition à i prudutti, a dieta di a donna debe cuntene produttu designatu per addivà a tacchizzazione di u latti. Questa hè particulari in u tempu di a tacchìa, quandu qualsiasi fluttuazioni di l'esternu (malnutrition, nedosyp, tension nervosa), influenemu assai a quantità di latti.

Se una donna è un zitellu ùn sò micca una intoleranza indivìenza, hè vale d'incluse in a dieta:

In più di i prudutti, ci sò erbe, chì pò ancu esse ricumandatu in a forma di caldi è tè per sviluppà a zuccaratu. Questi sò melissa, anisimu, finocchia, nettle, chamomile. Ùn cuscu micca crescenu a quantità di latte, ma dinò di calmà u sistema nervoso di mamma è di u zitellu, aiutanu à trattà a còlicu è per migliurà u sonnu.