Puka Pucara


Eight kilometres di Cusco hè l'antica storica di u Peruviu - Puka Pukara. Duranti u Medievu, sta struttura enormosa era tutta una basa militare è u so propiu principiu era di trasmissione signalazioni in i cità più vicini in u Peru per un attache di l'inemicu. Ora Puka-Pukara hè un museu archeologicu interessanti in l'aria aperta, chì hè visitatu da un grande numaru di turisti.

Museu in i nostri ghjorni

In u Perù, Puka-Pukara, a cità lucali alcune alcuni la Fortezza Roja. Stu nome hà ricevutu per via di a pruprietà di e petre, di quale hè stata fatta, per cambià u colore à un certu angleu di i ragi di u sole. A maiò spessu, sta transformazione si mette in settembre à uttrovi durante u sole.

Da una distanza Puka-Pukara pare una forte forte forte. Quandu avete vultatu, vi saraghju maravigliati chì i mura di l'edificu ùn sò più altìssima chì un metru, è l'illusione hè creata da picculi muntagni nantu à quali l'abitanti di u museu sò situati. Dintra Puka-Pukara pudete passà per tene tunnuli è corridori di a base militare, visitate i muri di a sede principale, è se sceglie in u so canzadoru, pudete divertevi u spettaculu maestru di a cità di Cuzco .

Nota à i turisti

Un museu maravigliu di u Perù Puka-Pukar pudete visità ogni ghjornu di a settimana da 9h a 18h00. Ricurdativi, ùn sò micca una sola tenda vicinu à a vista, perchè l'acqua è altre cose necessariu cun voi. Pudete truvà à Puka-Pukar cù trasportu pùblicu o un carpaghju allugatu . Da Cusco, autobus turistico run daily.