Scantu d'acqua

A data, sicondu a freccia di temerità umana, hè determinatu chì u scantu di l'acqua hè una fobia verità. Un mediu cumunu generale hè ancu dui nomi: aquafobia o idrofobia hè un scantu di l'acqua è di a natazioni.

Basatu nantu à a natura di l'urìgine è l'apparenza di teme à l'acqua, hè chjaru chì questa scusa, cum'è u scantu di l'altura, riferisce à a più justificata è cumprendi. Dopu tuttu, hè naturali è hà una causa definitiva di occurrence. Hè propiu: l' instinutu di l'autore cunzentazione . Per quessa, hè necessariu di trattà cun cura è ancu gratitude. Sì una tale funzione di u nostru corpu, in particulare - u cori, ùn era micca, perchè ùn anu più more accidenti cun l'acqua! Ma ci sò situazione chì ghjè micca impussìbule di cuntrullà u vostru scantu. Questa crea grandi inconveniente è prublemi. Per esempiu, quandu una persona hà rializatu chì teme urighjile annantu à l'acqua, a prufundità è tuttu ciò chì hè di l'acqua - sente l'ansietà è l'anzadie senza limitata. Sutta tali circustanze, hè assai difficiule di restu di restu è per esse in i sport di l'acqua.

Scantu d'acqua in i zitelli

U teme di l'acqua in i zitelli hè più cumuni ca d'adulti. Hè attribuita à i sintomi neurotici. Detectatu à l'età di 4-5 anni. Fever hè un sintimu abbastanti stabile, pò piglià àutri 3-4 anni. I matri di convulsifione principiatu à ricurdà ciò chì dà impetus à u sviluppu di questu timore in u zitellu. Ma u prubabile, ùn pò micca esse truvatu, postu chì ùn hè micca solu. Quattru anni hè l'età di u zitellu, quandu tutti i porsi si cumincianu a sviluppà rapidamenti, cun consegni cunsiquenzi chì ùn sò micca fàciule per u zitellu è i so genitori. Hè ancu, ancu u più chjucu, in u vostru altru opinione, l'emozioni negativi pò esse diventati in un timore seriu è persistente.

L'opinioni di i psicanalisti caldi à u fattu chì l'acqua hè a personificazione di a sensualità. Ùn hè bisognu à nimu chì oghje ci sò espressioni: "emozioni enormi" è "fuggiate cù sentimenti".

Cumu supira u scantu di l'acqua?

Ci hè un modu solu sicuru per sopr'à u pienu di l'acqua. E questu hè sugettu automaticu . Furtificate per falla di paura di l'acqua. Inspirate chì l'acqua ùn hè micca spavintosa, chì in questu, in fattu, ùn hè nunda di periculosa è chjucante per voi. Accuminciannu cu la cuscenza, finisci cù u subconsciousu, pocu tempu o un ghjornu, u vostru corpu vi induve andà in l'acqua è senza pinsà pò disturbà a vostra pazita di mente. Ma pudete piglià assai tempu è travaglià nantu à sè stessu. Prima, cumprende micca, capisce i motivi di stu cumpurtamentu. Allora, spiicalli è perisce u vostru mitu fictitiu.

Sì di bràccu u to figliolu u paese di paura di l'acqua

  1. In u nisunu casu hè necessariu d'abbuffà cù quellu chì hà da pudè arristu à l'acqua. L'avete da liberà da u regnu pò, ma permettenu micca esse in l'acqua, ma ponete nantu à a spiaggia.
  2. Bagna l'acqua è a testa da u regnu pò.
  3. In casa, pudete assicurà interessanti, ma ancu di ghjoculi è furmazione. Comu accumincia, scherzi in ogni un altru, li fighjule è di paura di spaccari.
  4. Per esempiu, insegni à u to figliolu ùn deveri micca paura di piglià l'acqua in a fàccia per u fattu chì tenite l'aria in bè è bassa a testa sottu à l'acqua. Duna u zitellu per capiscenu chì l'acqua nantu à a so fàccia - ùn hè scary, chì hà suffientu aria è ùn ne stava affucatu.