A claudication intermittenti

Hè cresce chì a claudicazione intermittenti hè una malatia masculina. Almenu, hè l'omi chì sò spessu spessu. Ma ultimamente a claudicazione intermittenti hà spessu pigliata per maravigliate è rapprisentanti di u sessu fair. Sta malatia ùn hè micca fatale, per suprattuttu, ma pò esse assai incunificata di furnisce. E una attitudini inattentiva versu questu puderà tastà cunsiquenzi impurtentivi.

Cause e sintomi di claudicazioni intermittenti

A claudicazione intermittenti in a medicina hè cumunimenti chjamata sensazioni dulurusi àghja in l'estremità. In a maiò parte di i casi, i pazienti scorduenu di u dulore in l'area di i pedi è di i piacè. U mutivu principalu per questa hè una violazione di u prucessu di sangue. Sì u pusessu, a claudicazione intermittenti vene quandu i vetbi sò stati blocati - membri ùn avete micca bè l'oxigenu, sviluppa ischemia, chì provoca u so dulore.

I fatturi principali di risichi sò i seguenti:

Vogliu enfatizare separatu chì a claudicazione intermittenti hè una consequenza di fumà. Queste viziu preghjudiziu cuntribuisce à l'environnementu prematuru di l'arterii, l'occurrence di plaque atherosclerò è i coaggiu di sangue.

In diverse organismi, a malatia si sviluppeghja in modu diversu. In certi pazienti, i primi simprici ci sò parechji anni dopu à l'iniziu di a malatia, mentre chì altri sentenu immediata i cambiassi è malatii. In generale, ricunniscenze a malatia ùn hè micca difficiuli: u sintumu principali di a claudicazione intermittenti hè u dulore severu chì si trova in u caminu è spessu pruvucarà à fà. E ci sò sensazioni di disgrazzià ancu in carichi piccati. In i tempi più tardi, u dulore in i membri pò aghjuste è in un state tranquillu (quandu u paciente si trova, per esempiu).

Un altru sintomi cumunu di a claudicazione intermittenti neurogenica o caudogenica include:

  1. Quandu a malatia in u pede, u pulitu sparisce. Per ciò chì i pedi sò constantemente friddi, è a so sensibilita decite.
  2. A pelle nantu à e so pidene un ombra pallida unnaturally.
  3. In certi casi, u dulore hè datu à i musculi gluteali o di a coscia.
  4. E forma particulare sia di a malatia sò accumpagnati da l'apparizione di ulcers tròfichi chì ùn guariscenu micca parechji manoli.
  5. In certi pazienti, a malatia hè manifestata per a perdita di u capeddu nantu à i peri è un cambiamentu in a qualità di u mandrin unificata.

Trattamentu di claudicazioni intermittenti

Quandu i primi suspetti apparenze, hè cunsigliatu di sottumessu un scrutiny. Sì i vostri suspetti sò justificati, allura a malatia pò esse ricunnisciute in u primu scrutinemu, è per consensu, è u trattamentu hè stallatu di manera puntuale. I mètti più effikausi di ricerca per a claudicazione intermittenti sò angiogrami è doppler.

In u stadiu iniziu, a malatìa pò essa cura medica cun antispasmodi, cunfitti di vitamina, agenti d'antipeletazione. Per vultà a claudicazione intermittenti in una prima etapa di u sviluppu hè pussibule cun l'aiutu di prucessi fisioterapeutici, banchina o banchina .

Cù forme avanzati di u sindromu di a claudicazione intermittenti, a intervenzione kirurgia pò esse dumandata. In certe volte, in casu di complicazioni severi, i specialisti anu da ricuarà in l'amputazione di a parti surdata. Hè per quessa chì u trattamentu debite cumincià prestu più prestu.

Hè mpurtanti capisce chì nimu di i metudi di praticà di a cudduttella intermittenti seranu efficace quantità s'ellu u paci ùn ùn abbandunà i malusori. Inoltre, cù questa diagnosi, hè cunsigliatu di rivisore u modu di vita - per incrementà u nùmeru di viaghjatoghji, per esempiu!