Quantu averebbe manghjà i neu?

Ogni mamma nova hè china di preoccrivie è ansietà, cura di u so amatu. Ma u puntu principalu hè sempre l'alimentazione di u natuvulu. Mom sempre preoccupava, ma u so picciottu hè alimentatu, ùn hà assai latti per u cunfortu normale è u sviluppu. Dopu tuttu, a salute di u zitellu è u statu di a so a salute devenu direttamente da ellu. Pediatrici sviluppati i ritimi di creazione è recrutazione di i zitelli. Comparare l'indicatori di i vostri migghiori, pudete vede si a nutrimenti di u babbu hè abbastanza.

Quanti grammi avissi na nutizia?

Un solidu standard di latti ùn si esistia, perchè tutti i principiani si trovanu cù un'utilità. In parechji rispetti dipende nantu à l'appetite di i migghiori, u so state è di a salute. Allora, per esempiu, in una casa di maternità, quandu a mamma ùn sparsa micca u latte, ma u calostru nutrittivi è grassi, quandu ella hè prima appliplata à u so pusteru, u zitellu manca una quantità limitata, littaralmente un pochi gucci. Questu hè perchè u zitellu hè sempri piacevule, è u so rifletteri chjappi ùn hè micca sviluppatu da tuttu. Inoltre, u voluminu di u so stomacu dopu a nascita hè 7 ml. In ogni modu, pocu tempu u novu nascinu cultivà è aghjunghje forza, è per saturà, hà bisognu di più latte. À u terzu ghjornu, u voluminu di u stomacu di u babbu hè cresciutu à 30-40 ml, u listessu cantu di latti hè necessariu per una alimenta. À i sette ghjorni da a nascita, u zitellu hè cuntentu di 50-70 ml di latti. A duie simane di a vita mussolenta 60-90 ml hè abbastanza. 90 - 110 ml di latti di mammali nantu à l'alimenta - chì hè quantu i figlioli in chjappà à l'età di 1 month.

Ogni cantu di latti succitatu à u natuvidu per ghjornu hè ancu presu in corrispondenza. U ghjornu dopu a nascita, in tuttu, u zitellu hè satued cù 80-90 ml. U terzu ghjornu, quandu u fogghiu era un pocu "alegru", u vulume di latti hè 150-190 ml. Circa 300 ml ci hè bisognu per un novu in u quartu ghjornu dopu a nascita. À u sestu ghjornu, u zitellu piace à 400 ml. À a fine di a seconda settimana di a vita, un medio litru di latte materno hè abbastanza. Un buravu per mezu di ghjornu necessitarà circa 600 ml di latti.

Quantu volte chì un carusu nascitu cumu u ghjornu?

A pediatria moderna favurite l'appiecazione di migliori à a prima esigenza. Ma in generale, in u primu misi di vita, u zitellu pona à 12 volte di ghjornu. À u primu, u rotulu trà l'alimentazione ùn hè micca grande, ma di a fine di u primu misi u picciutteddu dumandà à pettu dopu unu à duie ore.

Finu à quandu duvemu a manghjà?

U caprettu ùn pò passassi à u pene, finu à quantu ellu piace. Tuttavia, ùn sustene micca l'alimenta troppu curta è massa longa. L'Optimum hè l'intervalu di tempu, quandu u zitellu hè furnitu 15-40 minuti.

Quantu mischju chì u natuvulu manghja?

In determinà a quantità di nutrimentu un ziteddu cù l'alimentazione artificiale hè assai simplice. U primu, l'embiu di a mutazioni cuntene sempre infurmazioni per l'usu, indiantendu a quantità di mistura per una età particulari. In generale, a norma ghjurnalettu di una persona artificiale hè 1/5 da u pesu di u zitellu, per esse, un ziteddi meditivu à u mescu hè necessariu 500-700 ml di a mistura. A maiò spessu in u primu misi di vita, hè cunsigliu per accustomirà miglii à 6-8 pranzi à u ghjornu, rallegendu à pocu à 5-6 pranzi singuli. U mischju hè più nutrittiu cum'è u latte maternelle, perchè u zitellu hè nutricatu ogni tutte l'ore.

Quantu quantu abbandunà un bevande?

Sicondu l'ora di ricunniscenza di l'OMS, u latte materno coperta tutta a bundanza di u bè d'acqua prima di l'intruduzioni di l'alimenti cumplementari. Pè l'acqua u mulino hè solu in certi casi (cù diarrea è vomitu, in tempura treme, à a temperatura). In u primu mese di a vita, u zitellu deve esse datu quasi 35 ml d'acqua per ghjornu.