Una crosta nantu à a testa di un zitellu - cumu si pulisce?

A maiò parte di i zitelli nascuti à l'età di parechji ghjorni o mesi parevanu crescenu, chì sò chjamati lattichi o seborreichi. Questa problema ùn ponu micca micca pessimu per a salute è u sustenevvi di i migghiori, è ùn mancu ùn mette micca cunfortulu, ma ùn hè micca bellu aspettu è spessu cause preoccupazione pè i ghjovani parenti.

In questu articulu avemu dettu per quessa chì ghjè una crosta nantu à a testa di u zitellu è cumu pò esse sbulicata senza fà u dolore di u dolore è l'incommoda.

I cause di l'apparizione di crosta

U lattice di a crescita di lattice sò parechje alcuni pezzi per i paragure chì anu in l'annu di i glubuli sebacies è di sudore. Nantu à u capu di u zitellu, nascita pocu fà pocu tempu, hè liberatu un cantu eccessivu di sebum, chì, esse dipositu, si forma abbastanza grandi crescita. Inoltre, ci sò fattori chì pò pruvucà u sviluppu di e crostai seborreichi è aggrava a situazione, à dì:

Cumu scumpressate a crosta di latta da u caprettu di u babbu?

Prima di pensà à cumu si sguassà e crosta nantu à a testa di u zitellu, hè necessariu di escluderà a influenza negativa di tutti i fatturi chì pò pruvucà u prublema. Per principià, ùn deverà micca di l'impresa eccessiva di u zitellu è cù un toccatuzi in a stanza.

U capu di migghià ùn deve esse micca lavatu più à spessu 2-3 volte una settimana cù l'usu obligatoriu di i pruduzzioni cusmetichi apposta per i babori chì sò in una età "tenente". In certi casi, tali misurà sò abbastanza per fà crecienti e crescendi sparanu in u so propiu.

S'ellu ùn succede micca, pudete scancerà e crosta di latte in u capu di u zitellu, seguitu à l'esempiu schema:

  1. Aprimente 20-30 minuti prima di l'imbottiture prussianu, lubricate a cuttura di u fruttu di bè cù vegetale o un oliu cusmeticu. Allora pozzu mette u caprettu o capicucatu di u cotonu in u zitellu è aspittà un pocu.
  2. Dopu à a cantina necessaria di u tempu, rinfriscà u toccu è faciule u so pezzu di u fugliale cù i pads di ghattisimu o pene cù bogus naturali.
  3. Dopu quì, lavare a testa di u zitellu cun un shampoo. Durante u lavente, presse i vostri ditti intensivi in ​​i posti induve sò cìddi.
  4. Dopu un quartu di una ora, quandu i capelli si stancanu un pocu, cuminciaru a perdiri di i crescitani chì cascà da a superficia di a pelle. Per pezzulà a crosta da a testa in i zitelli hè megliu incù l'aiutu di l'uttine cum'è una scapula ottugia cù denti sparse è una bristina bassa. L'adattazione necessaria pò cumprà in ogni dipartimentu di merchenzie per a cura di i zitelli, induve sò più venduti in u spaziu.

Eliminate a crosta da a testa di u zitellu ùn pò micca solu l'oliu, ma ancu per mezu di a basile o salinèlicu l'ungimentu. Inoltre, in a linea di prudutti per i cura di i marini novi Mustela è Bubchen, ci sò spampii spampii cù un effettu suciale chì aiutanu à ridivanu i crescita in u tempu più tempu. I prodotti simili pò esse usatu per lavà a testa di una migghiara senza preparazione anticipa, ma ùn fate micca più di 2 volte à settimana. Dopu l'appiecazione di such xampiani, a crosta chì hè stata fora di a superficia hè ancu esse sbuchjata.