Laxative per i nevicati

Hè sapene cumune chì i zitelli nascuti sò spessu moltu di i prublemi cù u zianu. Certi babotti sò più affettati, altri menu di menu, ma ùn ci sò nisunu babelli senza ciapi intestinali, stinpi e diarrea. E, sicuru, ogni geniru aspetta per aiutà u so carru in quantu pussibule in questa situazione, sullofunziate di u pettu è di l'altri sensazioni di disgrazia. Per rispettari bè à un simpaticu specificu, avete bisognu dapoi l'infurmazioni pertinenti. Per quessa, stu articulu vi offre una infurmazione utili nantu à i làgji di i principianti: quandu sò dumandati, chì sò è cumu per dà à i zitelli. Scupremu!

In quale situazione hè necessariu d'utilizà l'laparazioni?

Lassati sò indispinèvuli quandu u pediatricu mette u zitellu in un "diagnosti di stinimentu", o quandu vi vede chì u zitellu pardala da u dolore abdominal è ùn hè micca incapatu di frarè. Questu hè duvuta à parechji razze - immadità di u sistema digestivu, formule indispugnabile è ancu obstruczione intestinali. Cusì u zitellu pò chianci, pressu i peri in un stomacu, di ricusà l'alimentazione è a più impurtante - à quandu ùn ci hè micca una sedia. Inoltre, u fugliale pò esse difficiule, perchè ellu u prucessu di difecazione causanu u dulore di u zitellu. Cumu sintimu sintomi, u zitellu deve esse aiutu, è questu pò esse fatta cù l'aiutu di parechji medicazione per stinpi in i culminati.

Tipi di fondi per stinimentu per i culmi novi

  1. Sì praticà a pugnale, u megliu rimediu per a prurite per un ziteddu nascenu hè a dieta adatta di una mamma in infermeria. Per questu, prudutti di such prudutti, prugne e albiteri secchi, albercelli, pesche è altri cossi ricche in fibbra sò perfetti. Excludite da a vostra dieta, farina è dulce, risu, tè forti è assicuratevi d'incrementà a quantità di fluidu cunsumatu.
  2. Se u vostru picciutteddu hè nantu à l'alimentazione mixte o artificiale, invece stu mètudu ùn viaghjanu micca per voi, cusì pagà l'attente à i làgji di farmacia per i nei nei.
  3. Tè laxativu per i culori novi hè una di l'più faciule per utilizà tali prudutti. Hè adattatu per un zitellu chì purga da u stinimentu in forma di dulce. Ogni vucazione sò ancu ricunnisciute per a prevenzioni di stinpi è còricu. Questi di legnu, chì includenu chamomile, finocchiu, timore. Parechje cumpagnie chì pruducanu un alimentu alimentariu sò un tesificare simili in u so assortiment.
  4. Se u zitellu sèntelu d'aiutu, i pediatrici a più frequenza di cunsigliemu i làggiri di u rectu per i nei nei. U più cumuni è à u listessu tempu sò seguri d'elli sò suppositori di Glicerina, chì ponu esse acquistatu in una farmacevule senza prescription. Inturcate entre 1/8 di a candela (per un criaturu finu à 2 mesi) o ¼ (dopu avè dui mesi d'età), u babbu pronti faci una testa. Tuttavia, ùn pruvate micca candelli di ristrettu, perchè u corpu di u zitellu si usa à elli, è ùn ponu micca permessa. U stessu pò esse dittu di enemas. Chjamate u mèdicu, è prescriva un curaperazione di stinata, chì eliminà micca i sintomi, ma direttamente a causa di stinziazione.
  5. Tali medicini inclusi i xarru di ristrettu, chì pò esse dati ancu à i zitelli: dyufalak, lactusan (lacte) è altri. Invece, cum'è cù qualsiasi medicazione, i zitelli sò e so effetti sekundarji: flatulenza, u dolore abdominal, diarrea. Dunque, questi drogu in ogni casu ùn pò micca esse "assignatu" à u zitellu annantu à u so propiu. Solu un medico pò evaluà a necessità per un trattamentu di un zitellu, basatu in u so diagnosticu.