Diarrea in i zitelli cun alloghju

Ancu sè manghjate i migghiuri cù l'alimenta più salute - u latti di mamma, certi disordini in u funziunamentu di i so intesti ùn sianu svolti. Ùn si sìanu immediatai scantati è inventate micca di diagnostichi inexistenti: ùn hè micca sempre un sintimu di una malatia seriu. Inoltre, è ùn pagà micca attente à a diarrea in i zitelli cù l'ameglie hè senza ragioni. Hè megliu di vede immediatamente à u duttore. Pigliate ciò chì pò esse assuciatu cun un disordu di u viaghju gastrointestinali.

Chì pò esse pruvucatu da a diarrea in un zitellu in GW?

Manifestazioni di diarrea in un zitellu puderanu causarii parechji fatturi. Prima di tuttu, avete bisognu di ricordu chì un zitellu hè una sedia per un annu, anche cù l'alimenti cumplementari, solu ùn pò micca esse fermu. Dopu tuttu, manghjeria principalamenti u latte di mamma cù un pocu impregnazioni di altri prudutti, perchè e fureste anu in ogni casu tenenu una consistenza liquida. In ogni casu, i ghjurnati in i zitelli cù l'ameglie hè pussibule, è quì sò i so motivi principali:

Cumu a voscere dicirhezza in un caratteru annantu à un annu di GV?

I signali di ghjennulinu in i zitelli durante l'alliscimenti sò tipichi tipici, perchè ancu chì una mamma senza sapè sospettate l'incorrecte:

  1. A caduta hè massa liquidu è s'assumiglia l'acqua in cunsistenza.
  2. A massa massali crescita in u voluminu cù ogni musculu di l'intestione, è u zitellu va à u bagnu à spessu, à ogni mità ore, o ancu 15 minuti.
  3. In l'anch'ei parechji "flakes" di culore incomprensibile.
  4. U culore di u taburete pò esse verdi è ancu marroni, mentri spuma, include mucus o sangue.
  5. L'excrementa oliu assai disprezzante, spessu cù qualcosa agria.
  6. In u zanicu, u zitellu hè assai stancu, spessu gasti i gasi, preoccuppa è chianci, chì hè probabbilmente di causa di còlicu. Quarchi vota a pezzu, per contru, hè prestu slughish.
  7. U zitellu hà a febbra, nausea, vomitu in cumbinazioni cù un fessee falatu.
  8. In ghjiru à l'annu, i genitori vistanu irritazione è vermiculità.

In ogni unu di questi casi, pudete suspettà diarrea in una criatura alimentata.

Cosa da fà in casu di a diarrea in un zitellu chì hè nantu à GV?

Senza di passà à u mèdicu in stu casu ùn pò micca fà, ma u prubabile, ellu dicerà à fà ciò chì seguite:

  1. Apply crumbs à u to pettu à u moltu spessu. Hè assai impurtante micca di cunsumalli, perchè u zitellu ùn deveria assai. S'ellu si digià pigliatu, hà cun l'acqua, una scorcia di pappezza o compota di frutti secchi.
  2. Durante a ghjucata, assai salti di potasio è sodiu sò spulatu da u corpu, perchè u zitellu pò esse datu Regidron, Glucosolan è altre solu salatori di farmazia solu per cumpensà a mancanza di sti sustanziali in u corpu.
  3. Sì i ghjucazioni in a zamma s'ellu ci hè accumpagnata da una temperatura, U trattamentu duverà crescenu drogu per u paracetamol o ibuprofen.
  4. Cù un dispunìbule dulce da u fugliale da a dieta di u zitellu, hè necessariu escluditu carni o prudutti di latti si a ricevi com'è cumplementari. U stessu passa per u menu di a mamma, se u zitellu hè nantu à l'ambrata pura. In casu di ghjurnata di frequenza è di longu perghjennita, hè cunsigliu per alimentà u zitellu solu cù u latti di mamma.

Se u zitellu hè biancu, i so labbra sò cracked o a temperatura hè troppu altu, - chjamanu immediatamente una ambulanza.