Comu a disaccustom un cane per saltà à u patrone?

À u primu, quandu un cucciolo, espresiu un ghjornu in tempesta, salta à u so maestru adore, a ghjente chì chjamà in folla. Ma pocu à pocu, l'ànima crescita, una persona pò scunvià accidentalmente cù l'arraggiatura, hè ingughjatu à spressa o manteneva tene manchje cù epippi brutta. Hè sopratuttu solu à i cani maiori è pesci, capaci di ancu ghjucatu un zitellu in terra. In li ghjurnati duie qualchì volte divertente, ma ogni ghjornu stu cumpurtamentu obsesivu hè assai moltu è inconvientu.

Diversi modi per scrivanu un cane per saltà nantu à un omu

  1. A manera più inutile hè di ignorà a petite. Sì u ghjettu salta nantu à u so patronu, hà bisognu à vultà a volta à ella. Fate cusì finu à chì voce di saltà è gradu sia in tranquillità. Allora assicucenu è strapped, spriverete u so amori, furzata à pusà. Dopu chì ringraziatu l'animali per u cumpurte currettu ùn deve esse, ùn pruvà torna da saltà à voi.
  2. Pudete pressà a vostra mascota cù i vostri ghjinochji, senza mancu sallu, è ludà, senza ammuccià l'aligria di riunione. Aduprate, pruvate di trasfurmà l'attinzioni di a vostra petite per altri cose, vai dressing up, è u mandele à u locu.
  3. Pudete casticà u cane à pruvà à saltà, imbriccà è esposa per esame u ghjinochju, formant un ostaculu vivitu. Certi pastori di cane facenu un modu fermu, chjappà l'animali sottu à u ghjinochje cù u pede. Di sicuru, avete bisognu di fà cusì currettamente, perchè durante u studiu ùn ci hè nisun ferru.
  4. U metu più cruel, per disaccustom un cane per salto nantu à i passatori, è u pruprietariu hè un usu di un colpu spumante o largu. In u mumentu di u salto, bisognu à fà unghie finti, castigannu l'animali, è ripete i cumandamenti "FU!" . Tali lezioni si deve esse guidate cù curazione, senza ferisce i animali.
  5. Invece di dispusitivi rigidi, pudete utilizà armi more humanu in a forma di una pistola di acqua. "Carghjò" cù acqua o una solu sulvulosa di u zadellu di limonu (circa una cullizzioni per 1 vetru di acqua), spruvià liquidu in l'ochji o in u nasu di a petre chì u fate di salvà nantu à tè. Cù u cumpurtamentu dirittu, à u cuntrariu, pruvate è recompensanu cù una buttiglia.

Un capiscitu perchè un ghjugliu salta per u so propiu, sapendu i metudi davanti, cumu per liberà di questu, puderà copisteru rapidamente cù u prublema. A principal hè d'agisce cù tutti i membri di a famiglia, è ancu di dumandà à i vostri amichi per seguità a stessa norma per cunsulidà i so studii in pràtica.