U zitellu si cattene falatu in a sera

I giuvani parenti sò spessu situazione quandu un zitellu culminò durmiu male o si dorme solu nantu à e so mani.

Sì u zitellu ùn si sò persu duratu parechje ghjornu, ellu hà da esse capricciusu, chianciannu, anu speditu nervu. A riazione di i genitori parechji volte hè un putenziu emutivu, perchè elli ùn simu micca sapè cumu aiutà aiutà a lettu. Duranti u piriodu novu, u fenomenu hè osservatu bellu aspessu quandu u zitellu ùn hè in dorme. Questu hè duvuta à u periodu di adattazione di l'organettu di u zitellu à a vita extrauterine. Finu à un mesi, un dormitu inutile hè una norma. In questu casu, pudete pruvate di praticà u sonnu di u zitellu cù a so mamma. I figlioli chì anu alliatu, sò spessu toradi in u cofre di a mamma, u sensu sicura solu.

Perchè u zitellu sùsiru durmivanu in a sera à una età maiò?

A vita di un zitellu di età maiò, com'è regula, hè chjucu di novi impressioni, ghjoculi, persone. E certi volte ùn hà durmenu in a sera, cuntinuendu à "digià" l'informazioni ricevutu ".

Se un zitellu ùn vai micca a lettu di notte è cuntene a ghjucà, esigenti l'attinzioni di i genitori, u cumpurtamentu pò esse da a mancanza di l'amori è l'attinzioni da mamma è dadu. È, per un bellu tempo in ligna, cuntinueghja u ghjocu, u zitellu sinsiteghja à sè stessu è di modu cusì constructivu.

Se i genitori ripete pocu cù u zitellu durante u ghjornu, ùn sò micca interessate in i so affari, a so vita è l'interessi, invechjate à u tempu u zitellu annunzià u sensu di sintomi psicosomatii:

U zitellu dorme tranquillamente in a notte: què fer?

Per aiutà u zitellu ùn inutilmente aduprate u rituali di vanu à dorme, hè impurtante seguità diversi reguli:

  1. Cumplimenti cù u regnu di u ghjornu. Hè impurtante di furnisce u zitellu, u mette in lu lettu ogni ghjornu in u stessu tempu.
  2. Creà i rituali. I parechji bisognu di creà un ambientu appruvattu chì hè in reste: a lumera silenciada di una lampa di notte, a cunveglia in un sussurgiu, a lettura di un conte di fata per a notte. U zitellu deve avè un ritu di ghjornu oghje ogni ghjornu. Hè impurtante micca di viulenza di tali regnu, finu à chì ancu u più chjucu fallimentu in u mumentu pò causà una reazione negativa in u zitellu: se a mamma ùn avia micca u tempu di leghje u libru è u tempu d'andate in lettu, u zitellu potarà prestu rivolutu è esigene un libru "cunvince". Se u regnu hà pocu mudatu, hè megliu scurzà ogni stage di u trattamentu di pettu à u sughjettu: a cena - piglià bagni - leghje un libru - un sonu.
  3. U lettu di i zitelli è u piamani sò piacevuli à u toccu, finta. Hè impurtante chì u lettu restu caliu in ogni mumentu di l'annu, chì hè particularmente impurtante in u periodu di stale di calà. Hè pussibule per un zitellu chì ghjocanu senza cunfortu in un lignu frettu è prova in ogni modu pussibuli di riturnà u prucessu di l'embacchiu.
  4. À i primi signali di a fatigue di u zitellu (bassu, frettu l'ochju, perchè d'interesse in l'attività di ghjucà) hè impurtante dett dettelà u zitellu à pusà u lettu, altri ch'è u momentu pò esse misstu è u zitellu vulerà torna à piaccionà novu dopu à parechje ghjornu.

Cumu insignà à un zitellu à sughjò sè stessu?

Prima di tuttu, u lettu è u sonnu in u zitellu ùn deve solu causà associazioni pusitivi. Avissi vulutu turnari a lettu. Dopu tuttu, questu hè un raghjone extra per chjudarà cù a vostra mamma, discute u ghjornu passatu cù u vostru papà pocu minuti before bedtime. Una relazione di confiante entre i genitori è u zitellu li furnisce cù un sensu di sicurità è a pussibilità di accettà cum'è una persona.

Pudete invià un zitellu à piglià un ghjucatu à a cama mentre dorme. È quandu a mamma piglià u ghjocu in e so mani, u zitellu averemu capisce chì hè urdinatu per andà in casa.

Quandu u zitellu si preparesi per dorme, avete bisognu à parlà cun ellu in una voce silenciosa è calma, ripetendu un ranghite limitatu di frasi (per esempiu, "bona notte, criatura, hè u tempu di dorme").

Per un bellu pezzu, u zitellu pò esce da a notte à parechji volte. I ragiò pò esse sfarenti: ellu vulete potaglia, bèie acqua, scantatu di un santu sugettu. In questa situazione hè impurtante per a mamma per esse esse e cuntinuà a calmà u zitellu in una voce silenciosa. À u tempu, s'addivirtenu à u fattu chì a so mamma ghjè vicinu è hè prestu per vene à ellu in ogni momentu è dorme più sodu à a notte è sentu sicura.

Tuttavia, ùn si scurdate micca chì u zitellu pò esse duru per via di a presenza di razze fisiològii: i denti si scalculanu, u zitellu hè malatu, solu dopu à a inoculazione, i so glanduli o adenoidi sò stati ampliati. I ragii psicologichi ponu ancu influenzallu u sonnu: spessu mentu quandu un zitellu u zitellu si allargò, hè torturatu da pesce è incuscenti nantu à a bughjura completa è teme ch'ellu hè solu in u scuru. In questu casu, pudete aiutà u zitellu superà e so teme, appicchendu nantu à carta, quale hà da esse tornata. Tali manifestazione esterna di i temerà è esse ridutta di l'usu cù l'aiutu di l'attività visiva permettà à u zitellu à sensu còmpiu à ogni mumentu di u ghjornu.

Tardinu à u zitellu à dorme à a notte hà aiutu à travaglià u corpu di u zitellu. Parechji parenti cunclusivamente crede chì a più attività di u zitellu sviluppau durante u ghjornu, u più veloce si dorme è sighi tutta a notte. U sonnu è a vigilia, l'attività è u restu deve esse cumpletu strettu. In questu casu, u zitellu ùn averebbe spiecatu senza prublemi durante a stommazione di ghjornu.