Alexanderplatz in Berlinu

Parlendu di i posti di Berlinu, ùn pudemu micca micca di chjamà Alexanderplatz. Questa hè una larga zona in u centru di a cità, chì hà a so storia divertida.

In u 1805, Kaiser Wilhelm III hà l'onore di ospitaru u monarchu rumanicu Alexander I, è dopu avè decide di nome di sta piazza in onori di u ospitu distinti.

Oghje, nunda di una tour da a capitale ùn pò fà senza visitare Alexanderplatz, perchè parechji siti turistiche interessanti.

Sights of the Alexander Square in Berlino

U primu cosa chì si basa l'ùpulu di u turista hè l'edifiziu di l'Agljale, chjamatu i residenti lucali di u Red Town Hall. Stu anticu bastimentu avà esse usatu per i vacanze di cità, è avà - per u travagliu di l'uffiziu di l'alcuni è di i cumercii di u Senatu. U Palazzu di l'annuncia in u quadru di Alexanderplatz hè apertu per tutti i tempi.

A torre di televisione di Berlinu hè una altre edizzioni inghitzau locale. Questa torre unica cù una altezza di 368 m hè stata fatta in u 1969. I turisti ponu scopre à a so cunserva d'observazione per apprezzà a vista magnifica di Berlinu è e so alive. Pudete ancu diventà a culinaria tedesca in un cafe insoliticu. In modu, ùn vinaranu micca una tale istituzione ind'e altru locu: "Telekafe" viaghja versu a torre, facendu un giru sanu à 30 minuti.

L'Alexanderplatz in Berlinu hè imbruttatu da una scatula sculturale - a funtana di Neptune. In u centru di questu hè u rè di u mari cù u so attributu indispensabile - u tridenti. Da ogni aligghju a fontana era circundatu di sirene chì simbulizanu i quattru richi di Germania - Rhine, l'Elbe, u Whist and the Oder è numerosi animali di mare.

U rolu di u mondu hè una tradizione di a piazza è di tutta a Berlinu. Anu stati stallati quì davanti à a cascata di u Muro di Berlinu è simbulizanu l'iniziu di una nova era per a Germania. A scrittura simbolica nantu à u veru leghje: "U tempu destrullerà tutti i mura". È questu mecanizazioni unicu mostra u tempu in tempu di e cità più grande di u mondu.