Gloksinia da e manni di a casa

Gloxinia hè una pianta perenne in spiaggia. Ci hè un tufonatu verduza è culurita, rossa, bianca, russa o purpura.

Se vulete prima di cultivà sta pianta, intesu interessatu in a quistione: cumu cultivà u gloxinium da i zoni? Parechji pruduzzioni di vignaghjoli cuscini chì omu ùn pò micca cultivà un gloxiniu da e zitelli. Questa hè una attività assai dilicata, ma dopu à e reguli necessarii, certamenti avete un successu.

Plantare e gloxinia

Gloxinium hè una pianta in inviu - in ghjennaghju-ferraghju. In l'estiu pudete riesce quandu u so fiore.

Per u so sante esse usatu una misura di u mischju, chì cuntene torra, turf, foglia è chjappi.

Prima di cultivà, preparanu u sughjettu, scegliendu cù una solu dèbula di permanganatu di potassu o calcineru in un forru microwave. Seeds di sta pianta sò venduti in capeddi di 5 pezzi, perchè sò assai picculi. I Seeds sò colpi direttamenti nantu à a terra, senza intruduce in terra.

Gloxinia chì cresce da e soiu di a casa

Questa pianta ci hà bisognu à u lume. Perchè, per assicurà l'accessu cuntinuu à a luce, un cuntinuu cù e sementi impastatu hè postu sottu un focu. Inoltri, per mantèvule una umidità cuntinua, i culturi sò cuparti cun un film o un saccu di plastica, chì sò sguassati ogni ghjornu per una meza ora per assicurà a ventilazione.

Hè impurtante di mantene u regnu di temperatura curretta - almenu 20 ° C.

I primi rimeri aghjustanu in 2-3 simane. Quandu i primi dui foglie germinate, i sproulchi sò piantati in diverse cuntenuti, chì deve parechjia cun u grandu di e piante. Prima sò traspurteri in tazzi di plastica, è in pochi più maiori. Per ùn dà a raghja di u spruta, hè stata cun un pezzu di pezzu.

Pudete cultivà u gloxiniu da i graneddi in casa, se vulete decorate a vostra casa cù questa biosta bella spettaculina.