Thiosulphate sodium - purificazione di u corpu

U tiosulfat di sodiu hè una droga di l'anti-istaminhjetima è di l'action datoxificazione. In a medicina, hè aduprata in u trattamentu di l'avvilinati cù arsenicu, mercuriu, piatto, sante bromane, iodine, acidu idrocianu, è in più com'è agenti antiallergici, antiscabuli. Inoltre, a droga hà una efficace laurentiva è diureticu.

L'usu di tiosulfuasi di sodiu per a purificazione di u corpu

Questa sustanza pò assicurà e toxins, cunvertisce in cumposti inutile per u corpu. L'effettu laxativu di a droga prumove a supressioni più veloce di questi komposti da u corpu. A menudo, u tiosulfatatu di sodiu ùn hè micca usatu senza scopu medico, per purificazione di u corpu di toxine è toxine.

Istruzzioni per l'usu di tiosulfuatu di sodiu per a purificazione di u corpu

A droga hè dispunibule in forma di puerdu per u usu esternu è in forma d'ampoules cun 30% di solu, per injezione intraveniale. Se necessariu, a solu solu solu pò esse presu orale, diluita in una quantità di acqua.

In l'avvilanamentu agutu, per purificà u corpu di toxini, u tiosulfat di sodiu hè amministratu intravenously. A dosagli hè determinatu ind'è individuali è, secondu e caratteristiche di u paci è a gravità di i sintomi, pò varià da 5 à 50 ml di a droga. Intravenousmente, a droga hè amministata è cù reazzioni alergichi .

Ssuali, u tiosulfuatu di sodiu pò 2-3 g di una solu di 10% (acquistata da a suluzzione per iniezzazione quandu diluita cù l'acqua). U più apprupritu hè stu metudu in casu chì l'avvilinamentu hè ricivutu nantà è acquistendu una sustanza tossica in u stomacu.

Cume beiu tiofosatu di sodiu per a purificazione di u corpu?

In più di cuncepimentu disponibule o chjaru, cù indicazioni medichi evidenti, hè pussibule di piglià i corsi di dràmula.

Tiosulfatum di sodiu hè stata presa oralment 1 ampoule per 10 giorni. Cunsumara di sodiu in a notte, 2-3 ore dopu di manghjà. Questa ora di a rimpiazzu hè assuciatu cù l'effettu laxativu di a droga, chì si manifisteghja più chjaramente dopu à 6-8 oghji.

L'Ampoule di u tiosiududu di sodium hè diluita in acqua. U dilettante minimu hè 1: 3, ma hè megliu dilute 1 ampoule per mezu di una tazza d'acqua. A suluzione hà un gustu amara, u spaziu displettu è un aranciu sapinicu cusì particularmente, perchè è ricumandatu per aghjunà una fascia di limonu o altre citru.

Quandu hà fattu un cursu di purificazione di u corpu, hè cunsigliu per limità l'usi di carne è prudutti di latti, carbonati è alcoolichi, è biatèlichi più di lìquitu, in particulare u zitru.

Stu metudu di purificazione di u corpu cù u tiosulfat di sodiu hè prufilaxichi è hè diretta per migliurà a cundizione generale.

Eppuru è contraindicazione

L'effettu effettiunatu cumuni cù u fisossu di sodiu hè una nuvola (observatu quandu si aghjurnate). In u casu di trattamentu d'avvilanamentu agutu, vomiting in questu casu hè un effettu pusitivu, in altri casi solu suluzione hè ricumandatu per aghjunghje è di bevi.

Malgradu u fattu chì u tiosulfat di sodiu hè utilizatu com'è rimediu per l'allergii, i casi di intoleranza individuali sò pussibuli. Questa droga ùn hè micca usata in a gravidanza è a tacchizzata, per a mancanza di infurmazioni precisii à u so effettu in u sviluppu fetali.

Siccomu u tiosulfuatu di sodiu hè un attrazzu medico cumpletu, a purificazione preventiva di u corpu cù u so aiutu senza presenza medica hè contraindicata à i persone: