Vultà in catichi - sintomi

Chì ci hè u calda Questa condicioni priculosu, in quale a temperatura di u corpu di l'animali sviluppa sopra 40 ° C, a fonte di questu - svantaghju à u sole, in u carru o l'attività fisica eccessiva. I Cati, sicuru, sapè cumu si cumportanu in un locu induve un livellu aumentatu di l'esposizione calorifice - trovani un locu frescu in l'ombra, se in a casa - si cupianu nantu à u pavimentu in u bagnu o a cucina, stenderanu nantu à i so stomachi, sparghje e so patale, ma questi ùn sia micca aiutu.

U picciottu in i misgi sò suspettati cù i sintimi simprici: frebba forte, mancanza di respirazione, cuntrazzioni di u coru spessu occuranzi, vermiculità di l'ochji. Inoltre, ricordate - se su mascota sbarcà, perchè Sintomi similii pò esse, nò solu in iccacchi termali è soleilati.

E quali consegni di a caccia di staghjunamentu pò esse in misgi?

A crescenza di a temperatura negra afecta à tutti l'organi di i misgi, in particulari - rina, sistema nervoso, pulmoni, stomacu. Quarchi clotting of blood is disturbed. Se a temperatura salta per supra 43 ° C - u corpu ùn pò esse stand it. Ancu se avete crescenu l'animali à u so statu di l'usu, ùn hè micca una guaranzia di recuperazione. Quantu tempu duoppu un malu statu di salute postu chì un cumbattimentu ùn pò micca sempre esse determinate. Puderanu parechji cunsiquenzi seri in qualchi ghjornu.

Cosa da fà cù cumbattimentu?

A vostra prima attività hè di cresce u cat. Per quessa, a movilte à un locu frescu, umucciu u capeddu cù l'acqua fredda, facenu cumpressi nantu à u stomacu, underarms, i costi interni. Ma quì hè bisognu di accordu assai cura - una ipotermia gravissima hè periculosa per l'animali. U prucessu di ralentisce a temperatura hè cuntrullata da un termometru. In ogni casu, mostra u ghjattu à u veterinariu per esse di u sviluppu di i malatie serii.

Hè assai impurtanti per sapè micca solu i sintomi di caccia di soli in i misgi, ma ancu pruvate micca di portà l'animali à stu statu. Dopu tuttu, cum'è qualsiasi malatia, u catturica hè più faciule per prevene per i trattà e cumpetite dopu.