Missa di i Jesuiti di a regione guaraniana


L'urganizazione di difenda u patrimoniu culturale di u mondu in u 1983 hà sappiutu sottu i so missaghji Jesuità di a regione guaraniana. I ruini di sti misura fiurisce una edizzioni anu stati custruiti in i seculu XVI-XVIII seculu XVIII. In tutti, ci sò 15 missioni arghjintini, ma solu solu 4 sò stanu prutetti da a UNESCO. Quinta hè situata in Brasile, ma hè equivata à l'argentina.

Chì sò i missi di u Jesu?

Per quelli chì ùn anu micca intesu a storia di l'urigine di e missione, serà interessante per amparà chì sò stati fundati cù l'obbordu di cunvertisce a pupulazione lucali (i tribus Guarani Tipi) in u cattolicu, è ancu per prutegge di u tradescu di l'esercitu di l'esercitu. I Missions sò petite fasciati cità, assicurati da parechji cintunari à parechji milla persone. A riduzzione, o settimana Jesuit, hà include tempii, abitazioni di l'indiani è i bianchi, è dinò l'infrastruttura inherentanu in questu tempu.

Santa Maria la Mayor

Questa reduczione hè stata fundata in u 1626. À traversu questu, durante 128 anni di esistenza, 993 indi, battezi di missionarie, passonu. In ogni casu, cù l'iniziu di a cumpagnia militari è a guerra spagnola-portughese, u pagamentu dimissioni

.

San Ignacio Mini

In u 1632, una reduczione di i Ghjesuiti, chjamatu San Ignacio, hè stata custruita in a pruvincia di Misiones, è in Arghjentina hè issa unu di i monumenti di a storia. Hè da quì chì l'estilu di l'architettura lucali era appressu, dopu chiamò Guarani Barocco. I visitori sò interessate à vedere u grandi fede di a chiesa, chì hà parechje murettu di dui metri è una longu di più di 74 m. In u territoriu di a missione hà vintu à quandu 4000 milla guarani indiani è ancu u so cimiteru.

Nostra Signora di Loreto

In u distante 1610 i curotti di a società di Ghjesù in i culonii americani avianu custruì una missione per u battèsimu è a residenza di a populazione indiana. Questa reducione hè diventata unu di parechji perde in u prucessu di l'operazioni militari in u cuncessu di u paese durante u cunfrontu spagnolu-portuguesu.

San Miguel das Misouins

Ancu s'ellu sta missionu si trova in u territoriu di u Brasilian mudernu, hè ancu cunzidiratu unu di i cinqui riduzioni Jesuitenu prutigatu da a UNESCO in Argentina. Per pruteggerà a tradizione di u segnu, chì avianu pruspiratu in u seculu XVII, i missionarii di l'òrdine deciseru di custruisce una iglesia è un stabilimentu à volta. L'architettu di i Jesuiti Gean Battista Primola, chì hà custruttu a iglesia barocca, hà pigliatu u casu. Durante a guerra cù u Portugallu, i Ghjesuiti sò urdinati per vacà u territoriu, ma ùn anu micca cumplessu, è anu distruttu cù a pupulazione lucali chì avia disubrittu.

Santa ana

I ruini di a missione sò in una cundizione micca sodisfaa, chì ùn impedisce visitanti à visità sti locali, impregnati cù a storia antica d'u populu indianu. A riduzioni hè stata custruita in u 1633 è hà abitata da indificati battezi, chì anu vistu a salvezza in faccia di i frati di i Jesuit. Meno di 100 anni dopu, in u 1767, a missione era abbandunata è in parti distrutta.

Cumu ghjunghje?

Hè facilitu per acquistà à e missione Jesuite di a regione guaranera. Dopu tuttu, in a pruvincia unni sò situati, mosche cum'è i charters è i vols regulare da a capitale di l'Argentina . Pudete vede da u territoriu di u Brazil.