Parroti ondulati - ripruvazioni in casa

Povolosi ondulati bè riescanu assai in casa. A cosa principal hè di sceglite i partirevoli ragiuni è preparalli apposta.

Pruprietà di salute

I pazjenti è l'individui deboli ùn anu micca capacità per dà una filla sana. Cusì eseguisce sta categurìa subitu. Inoltre, ùn pò micca limità l'aviculi antichi, perchè anu friddi di qualità poboa.

Quandu si cuminciassi à parechje, i pappagalli devessenu esse moderamente ben nutrittu, ma micca greasy. Sì, per contrà, sò chjudi è debuli, ùn sò micca capaci di incubari qualità i ova.

A capacità di a fertilità di i parucetti ondulati si trova di u 5 ° à u 7 mesi di vita, ma a maturità hè solu 1-1,5 anni. Una femina più chjesa pò muri quand'ellu ponu ova. L'età più adattata per a ripruzione hè di 2-4 anni di vita. A capacità di ripruduce hè cunservatu à 8-9 anni, basta ch'è u cuntenutu hè correttu è chì e cipolle sò moderatamente preparati (finu à 3 volte à l'annu).

Cundizioni per i parori pubblicati

In più di selezziunate u paru ghjucatu, hè impurtante cresce i pappagni ondulati cù cundizioni di ripruduzzione in casa chì sò vicinu à quelli chì sò prisenti in u so habitat naturale.

Allora, in natura, ponu ova in i piovuli di l'arburu. Per a ripruduzzioni naziunale, i pappagalli utricati usanu un nidu, per esse exacte, casti in chjassi. Sò parechje urienti cumuni ordinali, fatta di dostochek di lignu. Sicondu a forma è u metudu di attraversamento, ponu esse verticali, horizontali è cumprendi.

Dintra u "nest" hà bisognu à vintu sertà deciduous in un capu di 2-3 cm, è per a disinfezione, pudete aghjunse un paru di cullucchi di camomile di a chimica convenciale.

Durante a staghje di crescita (avete bisogna secondu u cambiamentu cambiatu di i pappagni ondulati - anu da esse aggressivu pi l'ellu), l'avè necessariu di cumincià à dà una mezcla di uovo: ova, semolina e zucca. Avete bisognu di aumentà a quantità di verdura, legumi è frutti. In a cellula, in più di a petra minerale, ci devi esse chjucu di uccisioni è calcariu (tablets di calcium gluconate).