Sheffler - i foglie foglie

Sheflera hè una pianta ornamentale di u genaru Araliev. E maiò grandi foglie di i cucinari crescenu da un puntu, cum'è rae o razziò, perchè a pianta hà acquistatu un secondname - l'"umbrella".

Sheflera ùn hè micca bisognu di travagliu spéciale, hè più preputentious. Ma se i cundizioni di mantenimentu ùn sò micca osservati, e foglie di u chefleare cadunu. L'amatori di fiore chì anu un arbusto semprunciente in a so cullezzione sarà utile per cunnosce per chì u chefler gigghia surtite.

Tempi di i cartulari

Per scopra da perchè e foglie fede falà da u chef, è chì fà si stu fenominu si osserva, hè bisognu di capisce chì cundizzioni sò particularmente cusì cómodu per a pianta dicurativa.

Scalu trinzuni sò i tropichi cambiassi umani, cusì a pianta di casa hè ancu bisognu di una luminaria spargugliera brillanti. In l'invernu, hè necessariu d'illuminà a fioritura cù lumera di luz, perdurendu a luz ghjornu. A temperatura di + 16 ... + 22 gradi hè più favore per u chef. Riinture à a pianta implica un moderatu, è l'humidità di l'aria - aumentatu, in questu regarde, avete spurtatu regularmente e foglie.

Fulghjetti cascanu da i cucinari - pruvucalli

  1. Sheffler tira fora di e foglie quan u regnu di temperatura ùn hè micca rispettatu. E disgrazia per a pianta hè a temperatura di l'altru è a bassa d'acqua. Sì i pranziarii s'ammisceranu è si lampanu da e foglie, è u fustu hè sempre vivu, u zitellu pudarà esse salvatu du travagliu un trasplante. Per fà questu, i rami secci sò chjudiate (hè cunsigliu di spruce e mannarii cù carbuncu crushed o trattatu cù anilini, per esempiu, verdura). Allora a pianta hè trasplantata in un pezzu novu cù u trasbattimentu, senza disturbe u sistema radicali. Per u travagliu, una mezana nutritiva di terra si usa. U pastore trasplantatu hè colpi in un locu luminosu è bonu caliu.
  2. Sì u pastore ùn pesa solamente foglie, ma e so radichi sò putenzi, chì significanu l'irrigazione excessiva, sopra à e pressioni di l'ambienti. A pianta pò esse risuscitata tramitendu l'e razzi rotta è a sughjettu durante 2 ore in solu suluzione o epine. In più, e radici sò trattati cun un fungicida, è a fiorta pianta in una pignatta. L'arburu di i chefplers hè spulatu cun una risuluzione d'epine (zircon) è impresa in polietilene durante 2 - 3 ghjorni, chì deve esse distituitu da u tempu à u tempu di ventilazione. Dopu a ristaurazione, hè necessariu d'aghjurnà a regola, chì umidificà u sughjettu, solu s'ellu hà digià secatu.
  3. Da tutte spessu, a foglia di i chefs diventanu e scurazzu fora da a causa di umidità insufficenti di l'aria. Hè ricompatente per spulveri u fiore da u pistola spresse varias mancu in a simana, è in l'estiu - ogni ghjornu. Inoltre, a pianta deve esse distrugnata da radiaturi.
  4. Per i scavigliarii, i cravate sò fatali, da questu quì i bordi di e foglie saranu marroni è frutti. Hè necessariu di sceglie un locu chì hè fora da l'influenza di e currenti di l'arme per u mantenimentu di a pianta d'interieur.
  5. L'apparizione di i spondi supra a fogliera pò esse da l'aerazioni insufiunanti di a tarra. A terra in quale u cultu di u pastore deve esse sempre loose.
  6. Spessu, a causa di a perdita di qualità decorativa di a pianta hè a derrota di i pesti pastore: trips , scudo, spider aridi. À u listessu tempu, e foglie u trisce è cascanu, u crescita di a fiore fracassa è, siddu ùn distrughjenu i parasitimi, ghjè. A pianta danada deve esse isolata da altri fiori interiore per un tempu. E parsitemi deve esse eliminati cun un pappagallo bundle annu in una solu solu affusa di u sapunaghju. Sì l'infizzione hè ingrossu, a pianta pò esse trattata cù carbophos o un actinicol a un ritmu di 20 drops per litru di acqua.