Formula Leukocyte

L'absorzione è a neutralizazione di i celi straneri, morti è e diverse particulate patogeni in u corpu sò rispunsabili di leucociti. Dunque, determinendu u so numeru, a cundizione è a funziunalità aiuta à identificà un prublemu infjammatori. Per un diagnosticamentu cumpletu, a formula di leucocita hè creatu, chì hè u percentualità di u numiru di i tipi di ciclichi bianchi.

Analisi generale di sangue cù formula di leucocita

Di genere, l'studiu in quistioni hè cunnisciutu in u cuntestu di una prova di sangue clinicu. U cunti di leukocytes hè realizatu sottu un microscope, almenu 100 cèleule sò stampati in un saccu di u fluwu biologicu.

Hè nutata chì l'analizia si prisenta u parente, in quantu chì u assolutu, nùmeru di leucociti. Per un studiu di diagnostico curretta, hè necessariu d'evaluà simultaneamente dui indicatori: a concentrazione totali di i sangue di u sangue è a formula di leucocita.

A ricerca presentata hè numinatu in i seguenti:

Decoding of leucocyte counts

In l'analizatu scrittu, i valori custanti siguenti:

1. Neutrófilu - prutegge u corpu da bacteria preghjudizii. Sò representati da 3 gruppi di celluli, secondu u so diploma di maturità:

2. Basòfili - sò rispunsabili di l'okkorrenza di reazzioni allergii è prucessi inflamatorii.

3. Eosinòfili - ponu dinò a funzione bactericida, piglià una parti indiretta in a furmazione di a risposta immune sottu a influenza di diversi stimuli.

4. Monociti - cuntribuiscenu à a rimorca di e mantene di e crescenu i morti di u corpu, di i bacteriu, di i complexi allergii è di a proteina denaturazione, realizanu una funzione di disturbu.

5. Linfocyte - ricunniscenu l'antigens virali. Ci sò trè gruppi di sti celluli:

Li normi di formula di leucocita in percentu:

1. Nétrofilii - 48-78:

2. Basòfili - 0-1.

3. Eosinòfili - 0.5-5.

4. Monociti - 3-11.

5. Linfòciti - 19-37.

Queste l'indirttatura sò generalmente stabile, si ponu cambiatu solu in l'influenza di parechji fatturi:

Shift di a formula di leucocita à u left or right

Questi cuncetti in a midicina si seguenu:

  1. U turnu à a manca hè una crescita di u nùmeru di formi giovani ( furmulati ) di neutrofili. Hè cunsideratu un signu favorevoli di u cursu di a malatia, perchè indica una lotta attiva di l'immunità cù l'agentu causativu di a patologia.
  2. Shifting à u dirittu - reduzendu u numiru di neutifigliu stabbiali, aumentendu a cuncertazione di cìmuli segmentati, anziane di a so populazione. Hè spessu una sintomatica indirecta di fegghjenza è di rinaghju, anemia megaloblastica. A volte cumporta a cundizione dopu una trasfusione di sangue.