Stile pruvene in ropa

A moda ùn hè micca solu luminosa, urbana è atreta, ma dinò di molti, quasi umili. U stilu di Pruvenza in vestiti hè quellu dulcezza, ligerezza è tenerezza, chì a veces hè micca mancanti in u ritmu mudernu di a vita di a cità. "Pruvenza" in u mediu significa "pruvincia", è a pruvincia chì assicurà cù a campagna, aria neve è costi, simplicità è charming, inclusa a ropa.

Chì duverebbe stilu di Provenza parechje in ropa?

A simplicità ricerca è l'incantu di a robba sò abbitanti à spedizione di telessi naturali ligne, toccu piacevule - cum'è u linu è u linu, è di un peculiar "rustico" di dressing - stampi à una petite fioritura, ricchettiti sbagliati, costumi è lacati à longu i spianci di vestiti, calore tranquillu o altri culori dolci. Inoltre, i vistimenti di e donne in u stilu di Pruvenza spessu implica fattura di mùsica - una varietà di fustelle, capelli, cardigan, sweaters o chiste. Rapprisis tali ùn creanu micca un cunfortu è cunfortulu, ma ancu sottumessi à a feminità naturali è l'incantu.

Inoltre, l'apparizione di vestiti pruveni combina perfetta tutti i vistimenti di cuttuni lucali, è e capelli denim, chiste è stivali di cocia cun u senza espansione. Sta cumminazione hè cumunità, naturali è assai stylish, solu per vive in i zoni rurale, ma dinò per una vita urbana completamente attiva.

Cumu l'apparenza di Pruvenza appare in e cose?

Hè tìpica, l'stile di Pruvenza in vestiti si manifesta in tuttu ciò chì avemu usatu addu:

I più cumuni sò, forsi, vistimenti di l'estilu di Pruvenza. Sò stati sbuchjuti di tessuti naturali è di solitu anu un corpu femminili senzillu - una falda flared, un corpu spugna o semi vicinante cun lace o embroidery, ancu una cintura in inflata, fatta in forma d'assemblea, elastica o coqueta. No menu sarafani charming dans l'stile di Pruvenza - una moda aperta è à a stessa modesta di l'uttimi chì adornanu quasi ogni figura femina. U cardigan è i ghjuvelli sò norma di punta. Calzature in u stilu di Pruvenza - sò stradelli simpatici, scarpi, scarpi o sandali di suede o di cuera nantu à un taccu gruffu gruu o senza puncu.