Jim Carrey hà presenti un documentale per u so hobby

U famusu actor di 55 anni, Jim Carrey, chì pò esse vistutu in i tappe "Stupid and Dumber" è "Mask", prisentatu un documentale "Ne necessitei culore" di u mo hobby. U fattu chì Jim hè passioni nantu à l'scultura è a pittura fù cunnisciuta parechji anni fà, quandu una di e famose riviste pubblicatu u travagliu di l'attore. I fanali anu una pussibilità exclusiva di vede una grande varietà di pittura, cumu per vede cumu fà u famosu attore.

Jim Carrey à u travagliu nantu à u ritimu

"Ne necessitei culore" - una filmata di l'hobby di Kerry

In più di u fattu chì u visor è sculturi di Kerry, creatu da ellu in l'studiu, saranu presentati à u visor, u visoru se sente in "Ne necessito colore" è un monologu induve l'attore ùn dicerà di ciò chì significa per ellu participà à a creatività. So Jim hà riferitu in u so hobby:

"Circa 6 anni fa, mi sentu pena. Allora pudia aghju avutu chì avutu bisognu à fà qualcosa per guarì e ferite è ùn avete insane. Allora aghju pacatu chì in a mo zitellu m'hà piace a pittura. Per ùn pinsà, mi ghjente in a tenda è cumprà e cose à pittura. Allora aghju avutu un tempu quandu era fora di a zona di accessu per tutti. Aghju fattu un ghjornu sanu, è mi sentu assai piacevvi. Sè l'analizà i primi quadri, a ghjente avianu un gran numaru di culori scuri. Cusì aghju manifestatu a tristezza è a tristezza, manghjendu da l'internu in questu momentu. Aghju pigliatu assai chì l'imàgine pusanu in ogni locu. Mi trasiu, eddu nantu à elli, aghju duratu praticamenti nantu à elli. Dopu qualchì tempu, accuminciavu à capiscia chì u dulore anu da esse ghjustu. In i mo pitturi ci sò assai più lumeri è era notu notu solu à i mo vicini, ma ancu per i straneri chì ghjùnsenu à u mo studiu.

Se parlemu di ciò chì succede in a me vita, mi pare averebbe prugressivu. Hè assai interessante per vede cumu u mo travagliu mudificanu, chì certe volte e mette in una fila per l'annu è fighjenu e migitàmi chì anu avutu. Ogni stampa hè una storia, un certu episodiu da a mo vita. I vostri misgiomini aiutanu a mo vivenza emotiva di una certa energia chì me guariscenze. Aghju chjude u "Electricu Ghjesù". Hè difficili per dichjara chì o Ghjesù Cristu fussi veramente, ma mi pari chì i mo travagliani guarì ancu cum'è guarì u cresciute. I vostri ritratti me enseinu, guariscenu. Quandu scrivu, fate perdiri di u passatu, u presente, u futuru. Sò liberatu di l'ansietà è di qualchi disgrazia. Amassi a vita è u mo travagliu prova.

Leghje ancu

Jim recordava a so zitiddina

In più di parlà chì per Carrie significheghja pittura una figura, l'attore hà dettu quarchi parolle di a so zitiddina:

"Cum'è tutti quelli di noi, quandu era un figliolu, ci sò qualchì impieghi à a casa. Aghju aiutatu à a cucina è quandu i mo parenti li dìssenu: "Vai a l'abitudine", perchè per mè ùn era micca un castigo, cum'è per parechji mi pari. Chjappa in a camere, scrivia poesia è dipinta. Era un tempu stupidu. Forsi quandu mi sò avvistu chì a criatività ùn puderebbe vive, ùn importa ciò ch'e pruvà per fà.
Jim Carrey
Jim Carrey in u so studiu
A pittura di Jim Carrey