Ricerca Cessani bianchi

I Cumpatici bianchi hè una riserva di biosfera naziunali in a Repubblica Ceca , in a cunfini cù u Slovakia. Questu hè una di e riservazioni più pintori di u paese. Okkupa circa 715 metri quadri. km è si stendi da a cità di Straznice in u sudu-ovest à u passatu Lysky in u norustu. A durata di a serra di a riserva hè di circa 80 km. A so fama hè stata fatta da u fattu chì parechji evossu di l'ecosistema sò stati cunservati in tutte quì. I Cumpatici bianchi sò una riserva da u 3 di nuvembre di u 1980, è in u 1996 era in listu in l'UNESCO Riservazioni di a Biosfera.

Flora di i Carpati biancu

U mondu di a vegetazione di a riserva hè chjosa in a so diversità. A maiò parte di u territoriu di i Carpati biancu hè cupartu da i fureste, induve pudete vede tali arburi cum'è:

In u settore, più di 2 000 spezie di crescenu cultivate quì, 44 chì sò in modu pervevule spezie, ancu e cose cum'è Orchis, chì vene in parechje varietà è varietà rara d'orchidea - a diversità di a spezie hè a più grande in Europa Centrale. Certi spezii di orquídei crescenu solu in i Carpati biancu.

Pudete a riserva di biosfera canna di i pezzi esotica - per esempiu, quì crescenu:

A diversità di a varietà hè da a diversità di i soli, a cumulazione chì hè unicu in u so tipu.

Cittati di l'area protetta

In u territoriu prutettu sò assentimenti cum'è Uhersky Brod, Uhersky-Gradishte, Hodonin, è all'estiru, ma pocu vicinu à Zlín. In queste cità puderà truvà dunque per dorme è quì per manghjà. Inoltre, ghjunti sò stallati stati chì offeranu trattamentu cù eau minerale è fangu.

Attività è attraversu

A riserva naturali dispunì una reticciu larga di attraversu turisticu:

  1. I più populari di randonnas à u passaghju à u cima di Velika Jaworzyn, u puntu più altu di i Carpati biancu (l'altitudine hè 970 m). Da a cima hè una bella panorama di u Morave è u Sluvaccu, una vista di a fossa di fagge, assai di i so arburi hanu 100 anni d'età.
  2. Rutes senderisme à tematichi interessanti . Per esempiu, in Velkém Lopenik è Travichna ci sò e torri di observazione, è in Bojkovice pudete vede un veru casteddu in u stile neoghettu - Nowy Svetlov. Un altru casteddu hè situatu in Brumov; hè stata custruita in l'estilu Romanu, ma hà surviviu à u ghjornu oghje in un statu di ruinizatu.
  3. In u paesi di Kuzhelov pudete vedere un mulinu in bonu statu, in Stražnice i turisti aspetta un museu apertu è e chiese vale a visitaru in Vláchovice è Velké nad Velice. Ci hè ancu 3 percorsi scientifichi è di scursioni - Shumarnytska, Jaworzynska, Lopenik - chì pò esse visitatu cù una guida.
  4. Parechje roteju in bicicletta , per esempiu - à longu i banche di u canali chjamatu Bati, cuntattenu Hodonin è Kromeriz. Pudete ancu circà l'autostrada di Beskydy-Carpathian. I posti più visitati di a Riserva di i Carpati biancu sò u Vikkie Lopenik, u Monti Cherveny Kamen è l'acantel Vrsatelsky.
  5. U Turismu di l'acqua : i Carpati biancu pruponi acqua caminari è rafting. I amate di u stessu passatempi tranquillu pò veni in quantità per a pesca .
  6. In tempu d'invernu , l'amatori di snowboard è l'alpine ski arrivanu à a riserva cù piacè, chì sò spettate da una varietà di viaghji difficili è longu e strade, perchè numarosi punti di pagamentu.

Cume accade à a Custa Carpata Bianca?

Driving to Uherske-Hradiste da Praga in auto pò esse 3 ore per D1 o 3 ore 20 minuti. - in D1 è E65, cù buses Leo Express, Flix Bus o Regio Jet (in l'ultimi dui versioni - cù un traslado à Brno ). A strada di Uherske Brod da Prague piglia una volta di 3 ore 7 min. in D1 è 3 ore 17 minuti. nantu à D1 è D55. U bus Leo Express ponu arrivà in 4 ore di 7 minuti. U modu più veloce hè di accade à Hodonin - a strada in caru da a capitale averà 2 ore à 40 minuti, u busu cù un traslado à Brno pò esse alcuni in 5 ore 15 minuti.