Synthomiccin suppositori in ginecologia

Prestu in a prublema ginoculugia, una droga cum'è Synthomycin hè utilizata. Hè un antibioticu chì mostra l'attività attraversu i microbicchi, spirachagi, rickettsia, grandi virus. Oghje ancu in questi strains di bacteria chì sò resistenti à sulfonamidi, streptomicina, penicillina.

L'effettu di sta rimedula hè a violazione di a sintesi di prutezione in a cellula di u microorganisimu. Synthomycin hè una bona lipofilicità, superba facilmente a membrana cellula bacteriana è prumove u muvimentu di l'aminidià à i miriali peptidi. U vantagiu di a droga hè chì a resistenza di a bacteria à u so sustanza attiva - chloramphenicol - si sviluppeghja lenta.

A droga hè prisentata in varii formi, ma supositori di sintomitichi vaginali (suppositori) sò più spessu usati per trattà i malatie di l'area genitale femminile.

L'usu di suppositori sintetichi

Sicondu l'urdinamentu per l'usu di suppositorii di sintesi, u so propiu hè justificatu per diverse infezzii bactriziali di l'organi genitali femminili, in particulari, cervicitis è vaginitis. Ma devi esse cunsideratu chì i microorganismi patogeni chì causaru sti malatii deve esse sensibuli à sta droga. Per questu scopu, prima di l'appuntamentu di a droga, una donna ripiglià a faciramentu è a cultura bacteriolica hè realizata. Se l'agentu causativu di a malatia vi mostra a sensibilizazione à stu antibioticu, u trattamentu serà effettue.

In quantu à l'usu di suppositorii di sintiticà per u scherzu , ùn hè micca cunzidiratu ghjustificatu, postu chì l'agentu ùn ha micca effetti antifungali. Inoltre, questa droga (deguttu chì hè un antibioticu) pò esse ubligatoriu di a flora vaginal è u sviluppu di candidiasis (trisce). Dunque, dopu a terapia cù suppositori di Synthomycin, hè impurtante restituverà a microflora naturali.

Sintosu di sintesi in ginekulugia sò usati micca solu com'è rimediu, ma ancu com'è prufilaxichiu, per esempiu, prima di a histerisimu o prima di l'operazione d'abortu, cum'è prima di a diathermocoagulation di u cervice, è a stallazione d'un discu intrauterine (è dopu) per prevene infezzjonijiet purulenti è u sviluppu di u prucessu infjammatori.

Suppositorii di Synthomycin, per regula, u duttore nomene per 2-3 ghjorni una cannila à 7-10 ghjorni. A droga hè injected as deep as possible in a vagina, mentri a donna hà da esse in una pusizione pronta. U dosage di sintomisine per i femini adulescente hè 1-2 suppositori per ghjornu.

A valutazione di l'efficacezione di u trattamentu si tenene dopu à cinque ghjorni. Sì l'effettu desideratu ùn hè micca uttenutu dopu à deci ghjorni, u duttore avissi rivista di u trattamentu è prescriva alcuni medichi.

Contraindicazioni à l'usu di suppositori sintetichi

Questu l'agenti antibatterichi ùn sò micca usati s'ellu una donna hà una alta sensibilità à i cumpunenti di a medicina, cù insufficiency hepatic o renal, porfiurite intermittenti agutu o una carenza di glucose-6-phosphate dehidrogenase, è finu à l'età di a puberta.

Siccomu ùn ci hè pruvucatu chì l'suppositori sintomicina ùn anu micca un effetti dannuu à u fetu, ùn sò micca usati in a gravidenza. Eterazione di suppositori sintomitichi vaginali

L'usu di suppositori pò causà dispepsia, cume l'oppressioni di l'hematopoiesi. Sì questu avvene, avete bisognu di riportà tali reazzione à u mèdicu trattore.