Meet! La ragazza più bella di u mondu di Russia!

Aduprate a nova "a ragazza più bella di u pianeta". E questu hè una volta una donna russa!

A classificazione di i zitelli più belli di u pianeta fù rimbursatu da una altra donna russa. Questu ora hè diventera un pocu Anastasia Knyazeva. Nastia, di 6 anni, hà maravigliose l'occhi blu, a faccia di una bonita bonita è u capeddu luxu.

A zitella addivintau un supermodeli reale in u mondu di a moda di i zitelli è hà diventatu fama ancu fora di Russia. In i 6 anni, Anastasia hà sappiutu firmà e cuntratti cun una bona documenti di marchi è participanu à una varietà di sesioni di foto. A prima onda di pupulità cuparta u zitellu annantu à publicità i buttreghi "Canguru". Allora i pannelli cù u so facciate bassu stavanu sutta à tutta a Russia.

Anastasia nascìu l'1 di lugliu di u 2011 in a capitale russa. A so mamma, Anna, un anticu mudellu, pigliò photographii di a so figghia bagna, à una agenzia di mudeli, è quì à l'età di trè, Nastia principia a publicazione. A popularità di a chjesa si credeva ogni ghjornu. In u so cuntrettu in Instagram, chì hè guidata da a mamma di Anna, più di 500 mila persone anu fattu esse firmatu. Famiglia famigliali è in l'esteru, induve i tabloids di u mundiale anu vistutu alcuni "a più bella ragazza in u mondu".

Nastya hà da dedicà assai u tempu à u so travagliu, ma a mamma hà assicura chì u zitellu trattà sparisci cun tranquillamenti, ancu di Nastya li piaci à cumunicà cù altri mudelli di zitelli. In u so tempu liberu, a zitella piace à cantà è scultural da plasticine.