15 attori chì avianu persunalizati cult

Per qualsiasi l'attori di ghjucà una parsunalità di cultu - micca solu un grandore honor, ma dinò una grande responsabilità, perchè u rolu in u biopicu precisa un travagliu intensu è intensiu. Inoltre, ci hè sempri u risicu di l'abbuffati da u publicu, chì metti cumminci a minuitudine di l'artistu cù l'uriginale.

In a nostra colture di 15 bravuli ànima chì si vurdenu di vive una vita di nimu in a pantalla.

Penelope Cruz è Donatella Versace

Penelope Cruz hà da toccu à u famosu designer Donatella Versace in a nova tempesta di a seria "Storia americana di crimini", chì trattà cù l'assassiniu di u stilu Gianni Versace, u fratellu di Donatella. I primi ritmi di u situ di pelle hè digià apparsu, induve l'attrice spagnola si prisintò in una figura pocu di una bionda. Parechji fanni di a serie sentenu chì Penelope ùn hè micca adattatu per questu rolu; Sutta i ritratti eranu numuli risultati cum'è:

"Oh, quantu debitu di Donatella!"
"Perdà chì pigliàvanu Penelope per u rolu ..."
"Mimo"

In ogni casu, per fà una conclusione finali di se Penelope hà coped with the role or not, serà pussibile solu dopu a liberazione di a serie nantu à i scrini, è questu solu succede solu in 2018.

Natalie Portman è Jacqueline Kennedy

Natalie Portman hè statu onoratu à ghjucà a prima dama d'America in u filmu "Jackie", chì annuncia pocu di ghjorni in a vita di u novu ghjocu maritu Jacqueline Kennedy. U direttore di u scrittore Pablo Larrain hà definitu u generu di a film cum'è un "ritrattu di una donna", per questu Portman hà travagliu una difficult task - per incursioni in u mondu internu di a prima dama è pruvate à trasmette i sentimenti chì hà saputu in u momentu più difficiuli di a so vita. Sicondu i critichi, l'attricta maestru coped with this task, mentri Natalie stessu chjamò u travagliu nantu à l'impresa di Jacqueline "estremu".

Ashton Kutcher è Steve Jobs

Direttore di u ritrattu "Jobs: L'Imperu di a tentazione" avia persuadutu longu à Ashton Kutcher per ghjucà un rollu importante in u biopicu annantu à u fundatore di l'Apple. L'attore ùn accunsenu per un bellu pezzu, teme chì ùn pudia micca cunvincemente ritrattà l'imaghjini di u geniu di l'informazioni nantu à a pantalla, ma eventualmente accettò l'offerta è acculeva in modu cusì à u travagliu chì durante u filamentu fugliò stavanu a so salute. Ùn sola sola praticà l'affari è i gestiti di u ghjornu, ma ancu s'addunò à a dieta di fruttu chì u multimilionariu hà adiritu. Comu u risultatu, l'attore hè statu ingressu cù un disordine pankreziu seriu.

Michelle Williams è Marilyn Monroe

Per piglià u rolu principali in a film "7 Days and Nights with Marilyn", l'attrice Michelle Williams ùn anu mancu bisognu à passà à u casting. Diriggiutu da Simon Curtis in seguitamente invitatu à u filmu, crede chì nimu ùn puderebbe megliu cà Michelle, s'apprima à l'imaghjini di a furtuna scena. Eppuru, l'attrìzia deve travagliu assai longu nantu à u rolu: rimera tutte e libri nantu à Monroe, longu è cunzignatu à a so caminu, hà studiatu a so manera di parlà è ancu a più displegada, hà guadagnatu quarchi pocu extra. U risultatu hà sguassatu tutte l'expectativa: in certi sceni Michelle hè simplicmente impossible di distinguì à Marilyn.

Anthony Hopkins è Alfred Hitchcock

Cum'è esse in natura un perfeccionista, Anthony Hopkins longu è duramente preparatu per filmi in a film "Hitchcock", in quellu ghjucò u rolu di u famosu direttore di film. L'attore rivedia tutte e di i pittori Hitchcock è hà studiatu a so biografia à i più chjucu. Enormi travagliu si deve esse fattu è imprese di artisti di a film, perchè Hopkins è u dirittore di u cultu "Psico" sò in tuttu distinti. U prucessu di u maquillaje hà parechji ore, è l'actor accusantemente disse:

"Sò sustituitu da quasi tutte e parte di u corpu. U nasu, uce, occhi, denti - tuttu hè Hitchcock »

Inoltre, per esse imitatu l'obesità Hitchcock, Hopkins anu fattu un vestitu specialu.

Marion Cotillard è Edith Piaf

U rolu principali in u biopicu "Life in the Pink Light" hè un grande casting. Millares d'attrìzii volenu reincarnate in u legendu Edith Piaf, ma a so sera hà brusgiatu à u talentu Franceswoman Marion Cotillard. Fucale à l'imaghjini di u so cumpagnu in a pantalla, Cotillard hà fattu a seconda attrice in a storia chì anu premiatu un Oscar per u so rolu di a film in una lingua straniera (u primu hè Sophia Loren).

Jesse Eisenberg è Mark Zuckerberg

Jesse Eisenberg hà avutu un rolu in a film "Redes Soziale", perchè vene assai simili à u fundatori di Facebook Mark Zuckerberg. A film narra a storia di a creazione di a famosa rede. U direttore prucede l'attori di cumunicà cù i prototipi di i caratteri principali à u scopu di u filming, cusì l'acquisti di Eisenberg è Zuckerberg hà fattu dopu l'estremu di a film. Si ncuntrò nantu à l'aria di unu di i manifestazione è strenghjia mani.

Helen Mirren è Elisabetta II

Per u rolu principali in u filmu "A Queen", chì hè stata liberata in u 2006, l'attrestra Helen Mirren hè stata premiata l'"Oscar". A strada, a regina Queen Elizabeth hà piace a scena.

Meryl Streep è Margaret Thatcher

Meryl Streep hà ghjucatu u rolu di u primu ministru di u Gran Bretagna in u film "A Signora di Ferru". Malgradu u fattu chì l'attrìzia hà ricivutu un Oscar pè u so travagliu, u circhiu internu di Margaret Thatcher hè summamente infatte cù a film. L'anzianu previncente di a "dama di ferro" Lord Bell disse:

"Questu hè un muck raro, chì rende una sensazione. A film hè pensata solu per Meryl Streep è i so criatori per fà soldi "

Lindsay Lohan è Elizabeth Taylor

U fattu chì Lindsay Lohan hà pussutu un rolu in a film "Lizzie è Dick" hè una maraviglia tutta per tutti. Nimu era mistu chì i cineastichi fiduciavanu l'attrice, cunnisciutu per i scandali è di l'addicenzi, di ghjucà à Elizabeth Taylor. In ogni casu, successu questu modu. A strada, u rolu di kinodivy riclamava è di a bella Megan Fox, ma Lindsay parechji diretturi di più candidatu adattatu. Sfurtunatamente, a stampa era un fallimentu, è u jocu Lohan hè ricunnisciutu cum'è francamente débil.

Nicole Kidman è Grace Kelly

U famosu australianu hà l'onurà di ghjucà una donna americana equalizita in a film "Princess of Monaco". U ritrattu cuntà annantu à a destinazione di Grace Kelly - attrìciva di Hollywood, chì, per a fine di u matrimoniu cù u Principessa di Mònaco Renier, rifiutò à a carriera di film. Nicole Kidman hè stata preparatu per u rolu di più di 5 mesi: riveia tutte e film cù Grace Kelly, hà parlatu cù e persone chì hà avutu personalmente di a principessa, assicurò a so ammazza è gestiti. Tutti i sforzi eranu in fine: à l'premiere in Cannes, a film hè statu senza brutale, è a famiglia reale di Monaco hà dichjaratu chì a stampa era "fugliale completamente" è distorta a realtà. À u creditu di Nicole, deve esse dichjaratu ch'ella hà fattu copbuli cù u rolu, è a film hè di fallu à un script débil.

Salma Hayek è Frida Kahlo

L'attrizziera mussiana hà sempri suttastru da toccu u so cumpagnu favuritu è ​​u cumpagnu Frida Kahlo. Questa opportunità si prisintò à ella in 2002, quandu Salma fù invitatu à sparisce a film "Frida". Per entra à l'imaghja di l'artista, l'attrìccia deve travaglià un travagliu titanicu: hà amparatu à pitture, maestru di a prossime d'un omu chì ferò a spine in un accidentu di carru (Frida hà diventatu dopu a l'autobus chì era conduzzione chjardu in un tranvatu), è ancu pruvate à copià a scrittura di Frida. A film hè stata grande successu, ma certi critichi anu truvatu chì Hayek hè troppu bellu è glamouru per u rolu di un artistu semplicitu.

Sienna Miller è Tippi Hedren

A film "A Girl" hè dedicatu à a storia di a relazione trà u dirittore Alfred Hitchcock è l'attrice Tippi Hedren, chì hà tombu in i "Birds" è "Marni". Sicondu Hedren, u dirittore di cultu era littiralmenti obsessivatu cù ella, persecuté constantemente è ùn l'hà micca datu. Tippy ùn hà micca vulutu dà à Hitchcock, è da cunsiderazione, a so carrera curretta prestu. In a film, Tippi hà ghjucatu u rolu di Sienna Miller. Hedrun si mette cun questa scelta:

"Credu chì ella hè a stessa attrice chì piace per questu rolu"

Audrey Tautou è Coco Chanel

U direttore di a film "Coco before Chanel" Anne Fontaine per un momentu ùn hà micca dubbitate chì u rollu principali in u so ritimu deve esse realizatu da Audrey Tautou. Sicondu u direttore, l'attrice è u couturier grandi incredibbilmente simili in l'apparenza: i stessi ochji scuru, u listessu mità sorrisu è fragilità. In quantu à Tota stessu, admittia chì, mentre chì travagliava nantu à a film, ella hè scandalizatu da quantu in u cumuni u so carattere cù u caratteru di Chanel.

Adrien Brody è Salvador Dali

In a film Midnight in Paris, Adrien in Brody, reincarnate cum'è u mumentu l'artist Salvador Dali, pareva solu per trè minuti, ma l'episode cù a so participazione diventenu unu di i più strazianti in a film. Hè ciò chì talentu significa!