Cume facenu e zitelli di e famiglie reali di u mondu è vede?

In u mumentu in u mondu ci sò circa 30 stati monarchicu, cumandati da i reali è reine. Parechje avè pienghje è nè - principi è princesi. Cumu si vanu? Eat da platti di platti è scrivite cù lampa di diamanti nantu à cartelli d'oru? O hè tuttu u più simplice?

Cumu viranu i princesi è e principesi muderni? Abbastatu in u lussu o criatu in rigore eccessivu?

Prince George (4 anni) è a Principessa Charlotte (2 anni) - i figlioli di u Prince William è a Duchessa Keith (Gran Bretagna)

Prince George è Princess Charlotte, forsi, sò i zitelli più famusi in u mondu. In ogni casu, i genitori tendenu à furnisce "zitiddia normale" per i zitelli è pruvate d'educà anziani in listessa manera chì milioni di i buroceti ordinali. Giorgiu è Charlotte ùn sò micca ghjoculi caru di novu è un esercitu di servitori, ma passanu assai tempu cù i so parenti chì sò cunnisciuti per i metudi pedagogichi micca standard. Per esempiu, durante a histerità di i zitelli, a duchessa Kate stessu accumene dinò in u pianoforte è gridendu in alta voce. Stu mètudu hè statu pruvatu à esse effittivu: à a vista di a "histerìa" di a mo mamma, i zitelli cambià immediatamenti.

E in l'aprili 2018, George è Charlotte t'hanu un fratellu o fratellu.

Leonor (12 anni) è Sofia (10 anni) - a figliola di u rè Filipe VI è Queen Leticia (Spagna)

Eternità di a curona spagnola, Leonor è a so Ghjovana, Sophia, sò i favori di i pirsuni cumuni. I fabricatori di jucati pò liberà ancu i pupi, cum'è dui zicchini d'acqua similari à i princesi di pelle. I parechji di l'ànima ùn anu adurendu in e so figliole è prestu assai curazioni à a so educazione. I picciotti amparanu inglese e chinesa, cume ad avverbi: Castellane, catalanu, bascu. Inoltre, si sò ingaghjati in ibar, skiing è ballet.

Estelle (5 anni) è Oscar (1 annu) - i zitelli di a Corona sueccia Princess Victoria è u so maritu Prìncipi Daniel (Suède)

Principessa Estelle hè a prima zitella in a storia di Suède, chì hè natu cun u dirittu di successione à u tronu. Sicondu u drittu di u 1980, Estelle hè u sicondu in modu d'eredi di u tronu dopu a so mamma, in più in questa volta u so fratellu Jovanovic. Ma mentri Estelle ùn pensa micca à u so avvene brillanti à tuttu: ella piace à babysit cù u so fratellu è porta a vita di una ragazza ordinaria. Sicondu a mamma di i zitelli:

"Estelle hè assai curioso, sociable, atreviente, attivu è alegre. L'Oscar hè più calmu, ellu risponde è ama a so surella "

Ingrid Alexandra (13 anni di età) è Sverre Magnus (11 anni) sò i figlioli di u prìncipi Croce Principessa è a Crown Princess Mette-Marit (Norvegia)

I figlioli di u prìncipe Norvegianu Hokon sò oghji cussusizzati nantu à i so studii. À a listessa ora, cum'è à migliure di altre adulescenti, utilizanu attivamente e rete soziale. Principessa Ingridda Alexandra hè a seconda linea di u tronu nurviggiu dopu à u so babbu, cusì hè issa participà in diverse eventiori ufficiali. U so primu paru publicu, a zitella rissi a 6 anni. Ora a zitella hè studiatu in a scola privata di l'Oslo Internaziunali School, induve praticamenti tutta l'furmazione si conduce in inglese.

In quantu à Sverre Magnus, hè cunnisciutu com'è un bagnu veru è diversu ùn sò micca solu a famiglia reale, ma ancu u pienu Norvegianu tutale. Ingrid Alexandra è Sverre Magnus anu ancu u fruttu utru, Marius, chì ùn hà micca dirittu à u tronu reale.

Christian (12 anni di età), Isabella (10 anni), gimelli Vincent è Josephine (6 anni) - figlioli di u prìncipi Croce Federica è a Crown Princess Mary (Dinamarca)

I Danesi adore u Prudenti rè Frederick, a so mòglia, a Crown Princess Mary è i so quattru figlioli. U figliolu maiore di u prìncipe, Cristianu, u futuru erede di u tronu, friquintò un kindergarten cumuni è una scola municipale è ùn hè micca un altru di i carusi ordinariu, ma cum'è i so ghjovani è u fratellu. I zitelli sò cresciti assai attivi è ghjucantesi: aduranu i bicycles, scooters e carretori.

A famiglia di u Prince Frederick hè simpatica. U prìncipe cù a so moglia è i zitelli li piaci à viaghjà in un vignetu di famiglia è esci.

Jacques è Gabriela sò i zitelli di u prìncipi Albert è a princesa Charlene (Monaco)

Twins Jacque è Gabriela nascinu nantu à u 10 di dicembre di u 2014 cù l'aiutu di a cesareà. U so babbu, u prìncipi Albert, era presentu à a so nàscita è si trova assai orgogliu di questu. Jacques hà u primu dirittu à u tronu, anchi si trova più ghjovanu di so surella per 2 minuti. U sviluppu è a crianza di i zitelli hè vistata da a so mamma Princesa Charlene. Cum'è esse ex campogru in a natazioni, hà ghjuntu cun forza è principale introducesi i zitelli à i sportivi di l'acqua.

Lisabetta (16 anni), Gabriel (14 anni), Emmanuel (12 anni) è Eleanor (9 anni) sò i figlioli di u Rè Filippu I è Regina Matilda (Belgium)

Tutti i figlioli di u re di u Belganu studinu à u College Collegial Jesuit in Bruselas, cunnisciutu per i so regulamenti stretti. L'eredi di u tronu riali hè a princesa Elizabeth. A zitella di a prima zitiddina hè distinata per un cumpurtamentu eruditariu è a seriità. Ella hè fluente in alimanu, in francese è in l'Olandese, è dinò bè.

Principessa Katarina-Amalia (13 anni), Alexia (12 anni) è Ariana (10 anni) - a figliola di u Re Willem-Alexander è Queen Maxima (Paesi Bassi)

I princesi holandesas vanu una vita impiegata: sò ingaghjati in u ballu, sò piaciuti di natari, cavallu è tennis. E zitelli sò fluent in inglese, è ancu amparanu u spagnolu, chì hè nativu di a so mamma - Regina Maxima.

Prìncipi Hisahito (10 anni) hè u figliolu di u prìncipi Fumihito è di a Princess Kiko (Giappone)

Prìncipi Hisahito - a principale spiranza di a casa imperiale Giappone, perchè prima di a so nàscita, solu e fiorite sò nati in a famiglia, è sicondu a lege, solu l'omu pò piglià u tronu Chrysanthemum.

Ancu s'è a famiglia di l'imperatore ùn piace micca l'ànima in u pocu prìncipe, ùn ùn faci micca cuncessione: vai à l'scola, induve i so rializazioni sò stati valutati assai, è ancu participeghja in sportivi olympiads cù altre studiente. In quantu à i passati, u prìncipe piace à passà una bicyclette, ghjucassi bulu è interessa a vita di l'insetti.