Cumu scrive un oziu?

Tutti i zitelli piace à scaccià. Dighjarà da a so vechja di età, l'impastatu di i so primi scribbili induve avà pussibule. Pocu pocu dopu, certamenti principià aduprà e so primi imagini - mamma, papà è, sicuru, parechji animali.

I so lezziò di dessi ùn devenu esse stimatu. Ancu s'è i primi ritmi di u to figliolu sarà impresa in ogni locu, ma micca in carta, è e mani è a faccia di u zitellu sò sempre smegatu cù un lapis o penne di feltti. In u prucessu di scrive u zitellu sviluppu integralmente, manifesta a so capacità artistica. In più, hè in i disegni chì u mondu internu di u zitellu è tutti i so pensamentu è i sentimi sò riflettuti.

Disegno hè una di e pochi attività chì ponu esse prufetaiche in u locu durante qualchì tempu, ponu assidu, l'attenzioni è a patience à u zitellu. Questu, per suprattuttu, hà da ghjucà un rolu utili durante a scola furmazione.

In u prucessu di a crescita è di u sviluppu, u vostru babbu hè sempre imbernu cù parechje animali nantu à i cultisti di fata è i cartoni. Unu di i caratteristi prediletti di parechji carusi addiventanu un cucciolo di oso, ancu di qualchi figlioli ancu a notte pò micca parte cù u ghjocu di felice di sta bèstia.

In questu articulu, vi diceremu di manera di facilmente è rapidamente capisce u bravu per un zitellu, duie fata è un paisanu di vinu propiu.

Cumu scrive un passageru cù un passageru?

  1. Prima, piglià dui ovali, unu in l'altru. L'ovale hè più grande - questu hè u cuntinuu di u capu futuru, è più chjucu - u caprettu.
  2. Drew dui "bagels", raffinendu u zitellu, ochji cù pupuli è cigliu. U cantu di l'ochju, chì si intersezza cù u cuntour di u caprettu, deve esse elettu.
  3. Agghicamu un potaghju, una bocca è una lingua di un cucciolo di oso.
  4. Dopu piglianu u corpu è i peri trascorsi di l'osteru cum'è quì sottu in u ritrattu.
  5. Sottu i contorni di i peri di fronte, è scrive dui linii trà i peri.
  6. Facemu un pittore in li lodi.
  7. Pudemu a stampa a so vulintà, u nostru osso hè prestu!

Per quelli chì anu a lezzione previa anu parechje cumplicata, aghju vistu quantu hè ancu più faciule per elaburà un ferriu bear à un zitellu.

  1. Scrivi un grandu ovale - u canusciu di u mondu, è ancu di i linii di l'ochji, u nasu è a bocca.
  2. Agghicà e fruntieri è l'uce di dui picculi circles.
  3. Schematically depicanu u corpu è i peri di l'osteru.
  4. E manuelli di u nostru osteru sarà chjucatu dopu à e so spasi, è hè abbastanza solu per scrive dui linii curvosi per draughti.
  5. Cusì, assai cun rapidità è facilità hà avè un cuccienti di oso meraviglioso da u cartoon pè u to babbu.

Tanti zitelli à una età maiurone, ùn solu micca micca perchè interesse à u disignu, ma, per contru, migliurà e so capacità artistica. U zitellu cù un potencial creattivu sviluppatu chì maestru maestru di a tecnica di disegnu, certamenti volenu scrive un ose parechje o polar. Dopu, vi diciaremu cumu scrive un fermu peccatu chì stà vicinu à u boscolu solu.

Cumu sculastru un attru in veru un passaghju?

  1. Prima, dividi l'arghjetta di carta chì vi puderamu studià in sei rectanguli idèntici. I linii di divizzione deve esse finti cusì ch'elli ponu esse facilmente borate dopu. In seguitu, pudemu riittate i cuntorni principali di u torsu è u capu di u futuru otere.
  2. Aghjunghjemu i schemi di a testa, u zitellu è u mandibule. Emu avemu a pintu nostru.
  3. Pruvate cù cura di i scorni di u troncu di a nostra bèstie è di rinunzià e linii auxiliarsi.
  4. Emplacemma l'ochji, a bocca è a bocca di l'ore nantu à a bocca.
  5. Hè fermu per aghjunghje l'ombra, pigliate garbu nantu à i pane è fate un capeddu longu.
  6. A pelle di l'oliu deve esse in ombrella cun un lapis simplice. Se avete fattu tuttu u dirittu, u nostru cumpagnu sarà esse assai simili à u duminiu forestale veru.