Nausea in u sicondu trimesteru di gravidanza

A nausea in a fini di gravidanza hè un signu di una violazione di u so cursu normalu, è hè spessu accumpagnata da vomitu è ​​u statutu generale desfavorable di a mamma expectante.

A nausea in a mattina hè unu di i sintomi principali cù suspetta di gestosi (una complicata a gravidanza).

A nausea in u 20 simane di a gravidanza pò esse sia una manifestazione di a tossicosa tarda, è un sintimu di l'iniziu gestosi, chì esige l'osservazione da un medico. Gestiunia, cum'è una complicazione di u gravidenza, pruvvidente disconforte considerablemente - è a futura mamma, è sempre nascita. Clisturgiamenti, hè manifestatu da pressione di l'articulu anch'ella, inchieru, shortness of breath, nausea, vomiting, intoleranza à trasportu.

A nausea nantu à a 25 simana di gravidenza hè un signu fiducia di l'iniziu di gestosi, cum'è a tòxicosa finisci in a 16-20 settima di gravidanza, cù a fine di a maturazione è l'iniziu di u funziunamentu di a placenta.

Nausea, ecciteghja u sicondu trimesteru di gravidenza, suggerisce à u gynecologu ostettistà nantu à a necessità di vigilazione curretta di a gravidanza, u numinamentu di drogi chì facilitate a furmazione di sta situazione. A nausea in a seconda mità di a gravidanza hè un factor favorevule durante a gravidanza è indica a viulenza in u corpu di a mamma è i prublemi possibili in u sviluppu di u fetus. Da u cantu di a mamma in u rolu di prublemi ponu esse attu: trastornamenti hormonali, e malatii di u viaghju gastrointestinali è di altri patologie obshchematic. À parte di u fetu, stu simiculu pò manifestà cum'è una violazione di a funzione protettiva di a placenta, una violazione di l'funziona di sintesi di l'hormone di l'amnioni, chorion e placenta.

In a presenza di e cagiunne di donna di preguite di nuvulenza intensa, vomitu è ​​u malaziu generale in a seconda mità di u gravidenza, a mamma expectante necessàvule a necessità di l'uspitalisazioni è u seguimentu per evitari cumplicazioni è a terminazione di a gravidanza.