Créme brulee a casa - ricetta

Oghje, per pudè cocinariate qualchissante sapienti chì duvete sudari propriu in a cucina. Questa postreta hè una salute, ùn ci hè una preparazione più faciule, i prudutti sò ordinariu, ma u gustu hè stupendante! Allora, stu articulu hè quasi nantu à cumu fà bruschissima crema in casa.

Ricetta per culinari crema-brulee in casa

Ingredients:

Preparazione

In una punga o una puchina, preparanu carami d'acqua è 125 grammi di zuccheru. Assicuratevi di primu spruce l'acqua, poi scupriri u zuccaru in questu, ùn mancu mischjà cù una cullette, ma u mischju rastushivaem. Coglie finu à 10 minuti à a temperatura mediu finu à u culore di meli. Cream calda bè, ma micca lasciaranu furià è vintu à u carameddu, affughjendu intensu. I pani piscianu cun 50 grammi di zuccheru è zùccheru di vellerie, ùn puderebbenu micca, è in 3 stiie chì avemu misu in crema.

Scurciamo in molde certi o cunti cù parechje murtali. In una tavuletta caleffante, pusò a carta di pappuluzza in parechje strata, postu i furmagli cù crema è l'impegghianu cù l'acqua per quessa à u mezzu. Cumpulemu in u fornu à 140 gradi è 40 minuti.

U salottu hè stata cungiata in a fria, è di prima di serve, pour 10 grammi di zuccaru da ogni coperazione, pour 15 ml d'alcohol è incendi. Quandu u spiritu è ​​cuminzatu è una crosta di caramelle hè furmatu, pò esse nutrittu.

Ricetta per a crema di latte-brulee in un forno di micru

Ingredients:

Preparazione

400 ml di crema ponu nantu à u piattu per esse chjappu, anzemi vzobem cù 100 grammi di zuccaru è lentamente in i calori calcinati. In a crema restante racugna a farina, a prugna è a canna, è ancu mette nantu à a stufa, ma a diversità di u primu batch deve furmà è ferite à a temperatura più bassa durante 5 minuti. Quandu a mixture agghiunciu, l'aghjustassi lentamente à a massa principale, mischjanu è welldu nantu à i furmati, senza l'aghjunghje à e fruntiere, nna vicinu 3-4, perchè quandu a massa calienta, ùn "micca scappatu". Unicu in una parte circa 100-150 g. Culore in un micru à a potenza massima 12 minuti. Dopu cocchi, cum'è s'ellu ùn avemu micca vulutu à manghjà tuttu quì à volta (postu chì tuttu, l'oliu hè ghjusta d'avè un crazy), ci tocca necessariamente ghjunghje a desserta in a fria. Hè desirabilmente chjaru à cunfondà à a temperatura di l'ambienti, rinfriscà una filmò o coperta qualcosa, perchè chì a crema ùn hè micca saturatu cù arrichi straneri.

E più interessante! Certu, caccia di caramelle! Spruvole u zuccaru nantu à a cima è un ardoru specialu caramelizza. E si ùn ci hè micca crematori? Pudete aduprà a parrilla in u fornu o micru, pudete piglià una chimenea (ghjè una longa), è pudete alcoliche cum'è in a ricetta previa. Ùn importa micca! Hè impurtante d'avè un crisp, chì, forsi, hè a puntuale di sta castagna!

Souffle crema brulee senza crema

Ingredients:

Preparazione

U oghje è a cucina anu puntu cù 160 grammi di zuccheru, fretce u latti è mischjulevi cù u latte cunghjettu è buccia, bè bè, ma micca fracete. Quandu si mischjianu hè bisognu di seguità a regula d'oru, hè u latti chì deve esse aghjuntu à u u ova, è micca vice versa. Allora andemu, andemu da vultà in u moldu ceramica o vetru, ma necessariu cù parechje murtali. In a bachera di furmagliu, fate acqua fogera, perchè l'acqua righjuntu u mezu di i piatti, chì hè preparatu crema-brule. Cremu l'ora à 120 gradi. Dopu a ferita, a superficie di a desserta deve esse densu. E "riunioni" sarà in a fridda, tk. servitori friddi. U più impurtante prima di serve hè di coperchettate a castagna cù u carameddu di l'acqua, 100 grammi di zuccheru è u zucchero di limonu. Cogliu à un culore di u celu scuru è mentre ch'ellu hè cale è distribuzione uniforme nantu à a superficia, quandu u caramelu si prurisce, vene una tradizioni crosta.