Beef tongue

U tempu di vacanze d'annu hè avvicinendu è e ricette di i platti tradiziunali di l'invierno sò diventate più pertinenti. Un tali hè a carne di a lingua di vacca, chì serà discuttu in a ricetta per quessa.

Comu coceranu una vacanza savurosu da una lingua di vacca - una ricetta?

Ingredients:

Preparazione

Lavore appressu sottu à l'acqua fridda, a lingua di vacca hè colata in una padedda cù l'acqua è caldera à foglie. Allora l'acqua hè sguttata, a lingua hè lavata à tempu à pienu, lavatu è a padedda, pienu di l'acqua filtrata sicura è ponu annantu à u focu. Doppu avè u zuccherinu, rinfriscà a scuma, tira a cipolle di pezza, zucca, uva di a salsa di picculu, cicogna di pepite negra è dolce, scogliu, un corpu di focu è cocilu à u caldu più bellu da duie ori. Hè trenta minuti prima di a fine di a coccia, ti tocamenu lariti di luglio è u sali. Intantu, feriu l'ova dritta, mettiu un minutu in acqua di ghiaccio è neci è da u cunchju.

Quandu aghjunghje a lingua da u calchinu, vultemu l'acqua freti in freccia è da rapidamente è facilmente ne vuci di a pelle. Aghjunghjite a lingua in longhi longhja o di cubi, secondu a forma di i platti usati per a formulazione di i jellied.

Scupremu u bombeu è a raghja di u pettine di u calchinu è scumpressate, è avemu l'usu di carotta per a decorazione, recortarate parechji figuri da o ancu cresce in tallo o di cubbi.

U filtru filtru via un teletta densu o varias capas di gasa è l'alleate. Per fà questu, pigliate una proteina d'ova bianca per un litru, ghjudicheghja, aghjunghje cù un vetru di decucera fridda, aghjunghje una colazione di u ziddu di limonu è pour a mezcheta in a parte principale di u caldo fogghiu.

Avà dissolvi a gelatina in una vetru di calda di lingua in scorcia è viaghja in un cuntaininu cumuni cù caldu.

In un pane per vultà ci pruducerà calduzzu pocu è avemu decisu in a frigorifera per un pocu tempu, perchè chì u riffiziu di u capicentru torna un pocu. Puderanu à a so discretzioni i ramuzzi di verdura, di cubi o reta di a lingua, tazzi o reta di uovo, pezzi di zappagine è fremenu cun cura di gelatinu. Emu ponu cuntenituri cun un jellied in a fria fridda o di qualchì altru locu frescu per parechje ghjornu o per a notte.

Sè tu avete aduprà a lingua jellied in un pianu chjappa, da serve à u pianu à a tavula. Da i furmaturi profundamenti, vultate u duminiu à un pane, prima di cuntrullà u cuntinuu per un pocu seconde in un pappuluzzu cù l'acqua calenta.