Un rapportu di foto di New York da u filmatu di u film di l'attu "Doctor Strange"

Oh, è a furtuna di l'abitanti di a Big Apple! Literatu ogni ghjornu in i carrughji di New York ci hè qualcosa d'interessante, solu tenete tempu per piglià ritratti, riflissioni vidiri e sparghje tuttu stu "bè" in i redes sociales.

Questa ora i pupularii è paparazzi vidinu a partenza finali di u filmatu di l'opera di l'heroica "Doctor Strange" cù l'inimitante Cumene Benedettu in u rolu di titulu.

L'attore britannicu di 39 anni hà dimustratu a pussibilità unica di u corpu, a mobilità è ancu l'abilità acrobessa. Hà avutu à saltà, curreva, participà in caccia è manuvra trà i passavigliati cuncessantini. L'equipaggiu di a film hà dettu di ùn mancarià u muvimentu in a cità, da questu prucessu di travagliu nantu à a film nantu à u superherone turnaranu ancu più vivaci è tensu.

Leghje ancu

Quale sì, Dr. Strange?

A nova idea di l'attellu di film Marvel hè feghja di Stephen Strange, un medico neurosuruguicu ben cunnisciutu chì persi l'abbilitazioni tactile per un accidente seriu. Cumu pò esse un cirugia chì guverna se e so mani sò micca ubbiditu? In ogni casu, a vita ùn finisce quì, u Strange hè diventatu u patrone di capacità maghjina cumpletu.

L'estrema di film "Fake Game" è a serie "Sherlock" a rappurtari chì in preparazione pè u rolu hè aiutatu da a meditazioni, chì hà maestru in India in un monasteru tibetanu.

Nzinu cu u so amatu attore britànnicu in a filetta estrepiteanu Civetel Egiofor, Tilda Swinton è Rachel McAdams. Quandu u supertopista coped with his mission, i televidenti puderanu apprezzà ancu in novu annu.