Cume in insignà à un zitellu per fà cunse?

A furmazione in una cuntrastu orale si pò cumenciu quandu u zitellu aprende à parlà (dopu à un annu è un annu). Ma a maiò parte di i genitori fate torna à una data più appena. Dopu tuttu, per l'età di 4-5 u zitellu chì capisce ciò chì i so genitori volenu da ellu è hè più interessatu in acquistà nova cunniscenza. Scupremu cusì rapidamente per insignà à un zitellu à cuntalli senza sfurzà à u so ziteddu, ma motivendu.

Quantu hè rapidamente è currettamente per insignà à u zitellu per contà à 10?

Comu in ogni forma di furmazione, in una età primu per un infante, l'esempiu di l'anziani hè assai impurtante, perchè u zitellu cerca di imitate l'adulti in tuttu:

  1. Per impartisce à un zitellu di qualsiasi età custituta à deci, avete bisognu di leghje in altamente ogni ghjornu per tuttu, cum'è per sè stessu - cullettes à lavà pienzi, ciambelli in u canale, ghjucate, dobbe in una casella. Appena u zitellu stessu principia à ripite e parolle famigliali per a so mamma. Ma per ellu cumprende u so significatu è u scopu, duverà u tempu.
  2. Camini, pruvate à tematiche nantu à u cuntenutu quantu pussibule in quattru primi teni, prima à cinque, è dopu nantu à. Pudete cuntà qualcosa - autucute nantu à a strada, arburi, cani, mamma cù strollers. À u tempu, u zitellu s'adduna chì ogni cifru significa u quantità di ciò ch'ellu hà vistu. Ma chì hè pròpiu u zitellu vede è ponu sentenu, ricorda u megliu, è micca alcune figure astratti nantu à u paper.
  3. Quandu u zitellu ùn sete senza esitazioni, ripruduce i primi deci, ùn cresce micca à passà à u sicondu. À questu stage, hà bisognu di maestru di u cuntrattu inversu è acquistà cù a figura cero. Per quarcunu hè difficiule, ma qualcunu hè datu facilmente. Hè impurtante di cuntrole regularmente lezioni curretta, dà un esempiu illustrativu - ci era 10 joca, è una per una a mo mamma hà cuminciatu à pulisce in una casula. A cero hè quandu ùn ci hè nunda.

Apprenstu u cuntestu sarà più lìmpulu se usa diversi aiuti visuale in u prucessu. Cù u so rolu cumpletanu perfetta:

Tutti issi ghjoculi cù un preghjudiziu matematicu ci permettenu di sviluppà u cumpensu analiticu di u pensamentu.

Cumu insegna rapidamente un zitellu per contà à 20?

À l'età di 4 anni è in età, hè cunsigliata per inizià à insignà à u zitellu un puntu di u 20 o più. Ma ùn averebbe micca esfurzarete avvenimenti, suggerennu a ricurdari troppu informazioni à u mumentu, cum'è per un bellu pezzu rinunzià u scopu di participà à a matematica:

  1. Per studià i figuri di u secondu ten, variate aiuti visuale seranu necessarii, chì pò esse ricumpitati. L'ultimi di tuttu, questu rolu vi adattarà à i vostri ghjoculi preferiti. Allora u zitellu tocca à u stessu tempu, è fà u matemàticu.
  2. Studià a serie digitale da 10 à 20, u caprettu ùn cunnisciuta da i cuncetti di u primu è u seculu deci. Per fà questu, hà bisognu di spiegà chì u numiru 11 hè 10 + 1 (è u nome hè faciule per ricurdà se à u numeru 1 solu aghjunghje l'ending "-teen") è cusì. Ci sò studienti chì si devenu esse realizatu cù l'aiutu di cuntalli sticelli, buttoni, perdi per a chiarità.
  3. Hè utile per furmà u pensamentu è u ricordu di u zitellu, chì offre à truvà i vicini di u numeru. Per esempiu, u numiru 12 hè 11 è 13.

Cumu insegna rapidamente un zitellu per contà à 100?

Unipo di i figlioli facenu facilmente a punctuazione à u centu, ma hè difficiule per alcuna persona. Scupremu cusì per aiutà u zitellu in questa materia impurtante:

  1. Prima, u zitellu deve esse dichjaratu chì u numericu per 100 hè di novi dicini. Tutti anu avutu un cero à a fine: 10, 20, 30 - hè bonu si ùn sò micca paroli sgranati, ma di cartelli brillanti.
  2. In a cumpusizioni di ognuna di e decade ci sò unità - a listessa figura cum'è in i primi deci, è devenu ancu esse dichjaratu in un ordine cunghjuntu. Ùn impartisce à un zitillone à cuntà duranti parechji dicini - solu confunde. Avete da fà facci à ghjustu: 20, 21,22, 23 è in.
  3. Hè assai utile à l'età di 4-5 anni di ghjucà à a magazzina - per intruduce u zitellu à u cuncettu di soldi - stampati è trivia. À u tempu, venite à cumu daverà u dirittu per e merchenzie è cunti u cambiamentu. In più di u ghjocu, ogni vota in u supermecchieru deve esse attenti à i tags di prezzu di u zitellu.
  4. Hè assai utile à ghjucà in lotta, induve e documenti è unità sò in u palmu di a manu è sò ricurdati assai prestu in u ghjocu.
  5. Un maravigliu trovi per a mamma - impiccà in un metru di creazione di u zitellu. Dopu tuttu, pudete aduprà micca solu per u so destinatu, ma videndu visualmente a struttura di e decenni.

À u zitellu dopu, era più faciule per amparà, avete bisognu di pruvà, perchè di a scola d'età hà maestru u cuntenutu di u primu centu è diventonu amici cù a cumpusizioni di u numeru.