Preghjonu à Nikolai u Salvadore

San Nicola era natu in Lycia, a cità di u mondu. Da a so zitiddina, hà dimustratu l'interesse fervidu in a religione, è, anta aghjustatu, fubbe assai prestu prestu un arcivescu. In a so vita hà pacificà l'elementi, aiutau i malati è i poviri, in una parolla, cose à Diu. Dopu tuttu, aiutà i ghjente hè quale hè questu.

A tradizione di celebrà u San Nicolau ghjornu hè cunnisciutu ancu à quelli chì ùn anu imprudendu in religione. Duranti a so vita, Nikolai u triste in a vigenza di Natale, fece prisentà nantu à i limiti di e case di famiglie pò cunsigli. Quandu u pòpulu scògliu chì e mani era, era batteziatu vivu in un santu è hà cuminciatu à chjamà San Nicola.

Quantu hè legatu per leghje prichere à San Nicolau?

Ovanzione à Nicolau u Suvitori cuntinua u travagliu miraculi, cum'è chì u Santu unu era un veru travagliu miraculu durante a so vita. Nicola hè u Signore Triste hè cunsideratu cum'è patronu di i viaghjatori - stendu nantu à una nave in una tempesta, hà tamed l'elementi è aiutau à evità a morte di centu persone. Più di una volta San Nicolau salvava a terra da disastri naturali, catastrophes, famine, è hè per questu quì hè veneratu quellu ghjornu. I relitti di San Nicola sò in Italia. Per parechji seculi, cum'è a ghjente passate una peregrinazione à e so reliqui.

Ovanzione à San Nicolau u Sinner ci vole à leghje, annunziendu u so icona è cudificà à l'energia di a preghiera in l'universu. Sè dumandate qualcosa di precisa, avete bisognu di leghje una prichera à Nicholas the Champion cambià a destinazione per 40 ghjorni, ogni ghjornu. Se miss un ghjornu - cumencia à novu.

"O Most Holy Nicholas, un admiratore di u Signore, u nostru intercessore calore, è in ogni locu in piacere un assistente veloce! Per mezu di e preghje, sinful è abstemio, in u semen oghje, preghjite à u Signore Diu per cuncede tutta a remissione di tutti i nostri piccati chì anu fattu piccatu da a mo ghjovacci in tuttu a mo vita, in un fattu, in una parolla, da u pensamentu è di tutti i mo sentiti; è à a fine di a mo ànima, aiutatimi, a miserabbilia, prege à u Signore Ddiu, tutte e cose di u Salvadore, per salvà da l'averebbe disprezzuvi è u tormentu eternu, ma glurificate sempre u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu è a vostra misericurdia rappresentazione, ora è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Preghjonu per l'amore è u matrimoniu

A persone bè ricu chì u ghjornu di San Nicolau partianu. U primu casu, quandu Nikolai Sadnik rumpia un donu à una famiglia povara - era una famiglia cù fieri per u matrimoniu. U so babbu ùn hà micca soldi per una dote, è ùn pò micca dete e so fieri in u matrimoniu. In a notte prima di Natale, Nicola stabilitu nantu à a so finestra mette un saccu di oru.

Hè per quessa mutivu chì veramente vulianu metà una persona degna se deve leghje una prichera à Nicola di u Sinner da l'amori è u matrimoniu:

"Dà San Nicolau, u Salvadore di u Signore! Quand'ellu era vivu, ùn avete micca denegà e persone di e so dumande, ma ùn ricusate micca u servitore di u Signore (u vostru nome). Mandate a vostra misericòrdia è dumandate à u Signore per u mio prontu u matrimoniu. I renditu à a vulintà di u Signore è confiare in a so misericòrdia. Amen ".

Preghenni

Ci hè una regula d 'oru - prima di dumandà qualcosa, dùbitu grazie per ciò chì avete. L'orazione sò deve esse leghje cù gratitùsimu tuttu u tempu quandu avete bisognu di sustegnu, fiducia in sè stessu è a vostra forza, quandu avete bisognu chì tuttu ùn hè micca cusì dolore, o solu quandu vulete parlà à forze più elevati. Preghjetta pè a Nicholas, u Sinner hè leghjitatu da i milioni di persone in u mondu, è micca solu i cristiani, ma dinò persone di e diverse religioni. Simply everybody knows that sincere appeals to St. Nicholas will always be heard.

"O venerable Babbu Nicolae!" Per u pastore è maestru, tutti cridenu in a vostra intercessione, è cun una orazione calenta chì chjamanu. Prestu, pruvate à salvà u Cristu da l'ova, smashing e, è tutti i paesi di a vallata cristiana è mantene e sante cun e so prichere da u mutinu mundiale, u cobard, invasione di i stranieri è a guerra internecine, da a caristia, inundazione, focu, spada è vanu morte. Cumu avete perdonu u trè omi in a prigiunera di quelli chì sò seduti, è l'hà redimatu di u prìncipe di furia è di a croce di a spada, perchè a pietà è a mansità, a saviezza, a parolla è l 'attraversu in a bughjura di i peccati è salvà da l'ira di Diu è u castimentu eternu. Per via di a vostra intercessione è aiutu, cù a so misericòrdia è a gràzia, Diu a vita tranquillita è senza sinlesse mi dà vita in questu ghjornu, è liberà à mè, è aghjunghje l'ochju à tutti i santi. Amen ".