U ghjocu di lignu hè bonu è male

U ghjacciu ùn hè nunda più ch'è un fluidu chì circundava l'strutturi intercellulari à l'arbre è furnisce alimentariu. Hè minatu in a primu mannatu, quandu l'aria cumentzà in calore duranti u ghjornu à i temperaturi positivi è i rizzi di ricive. In apparizione, u ghjacciu di l'aurore hè un liquidu trasparente, ligeramenti giallu chì, secondu u tipu d'arbre, hà un altru gradu di dolcezza. Allora, l'azurlingua, l'arburatura roura è u biancu anu u cuntenutu più grande di zucaroli è, principarmenti d'elli, u ferru di l'archeologica famosa hè fatta.

L'Avete di u Sucellu di Arce

A cumpusizioni di u ghjocu hè assai riccu è cuntene: saccharose, dextrose, oligosaccharidi, vitamini B, P, C, E, malic è l'acidu citricu, è dinò una quantità di succinic acid, potassium, silicone, calcium , magnesium, phosphorus, sodium, lipidi è carotenoids . Inoltre, u ghjacciu cuntene à l'acidus poliinsatuati, chì sò vitali per mantene a salute di u cori, u moveru è u sistema nervu.

Grazie à questa diversità è utile, u ghjacciu hà e seguenti proprietà:

Più più chì ghjucu di l'astiglio utilità com'è un antisepicu lucale per i so proprietà antimicrubbià. Per quessa, parechji naturoprati cunsigliu d'utilizà pè u trattamentu di ferite fondate, tagliu è credenze.

Contraindicazioni di u ghjacciu di lignu

Malgradu u so benefiziu evidentu, u ghjocu d'astru pò causà periculazione à certe persone. Cusì, ùn hè micca cunsigliatu di piglià cun diabetes, cum'è cù l'altere allergii generale di u corpu.

Inoltre, ùn si micca scurdatu chì l'arbureti, cum'è i fungi, sò capaci d'accumulà sustanzi sustanziali, metalli pisanti è e toxine, solu da u locu, ma ancu da l'aria. Perchè, per fà u szicciuni di l'archee innanale, deve esse colchettu à a distanza màxima da i strade, strade è a produzione industriale. Immigrati sottu tali cundizzioni, u zuccheru purtaranu benefiċċju màximu à u corpu è aiutà à migliurà a salute.