Laika russa-europea

A razza di i cani Laika rusa-europea si riferisce à a caccia. Hè stata fatta in u mità di u seculu passatu cumu resultatu di travirsà diverse tipi di Laikas : Arkhangelsk, Zyryan, Votyak, Karelian, Vogul, Kirov, Kostroma, Mari, è altri. A diversità di genetica ha causatu i grandi centri di sti bugni per esse in San Petesburgo, Moscu, Novgorod, Kirov, Yaroslavl è altre città russa. Cum'è a norma di a razza di l'husky russo-europeu, in u 1946 u Putik rè, ricevutu da un maschile nero è biancu cù qualità impurtante è intellinzione Pityuhi servita. Sta razza, ancu di u Siberianu orientale è a Laika Siberia di l'Ovest, hè statu ricunnisciuta da a Federazione Cynologica Internaziunale.

Descrizzione

Una descrizzione standard di a razza di l'husky ruso-europeu face di rapprisintanti cum'è Spitz. Questi ghjucà sò altitudina mediu, chì ùn sianu più oghji 56 cm à a vaghjula è 58 cm in cani. A custituzione di l'animali hè forte, secca, musculature hè sviluppata assai bellu, mobili, vivu. A testa di laica hè secca, larghezza in u lobu craniale, in forma di cughjuli, cù pugnulenti putenti. L'ochji di i falchi russo-europei sò chjaru, cù una espressione animata è alegre. U culore pò esse marroni scuru o marrone. Eve in a forma di un triangulu, set moderadamente alto, standing è assai mobili. A cuda di l'animali hè prestu alta, intricata à a spalle, presu pressu à a còscia o ciaccate da l'annu. Duranti l'arrampicata, si gira, è in un state tranquillu, pò esse cacciatu.

I caratteristiche di l'husky russo-europeu sarà micca cumplicatu, per ùn esse di esse di u pelle di cane. Hè dirittamenti, brutale, densu è cun un sottu prune. Nantu à u spinu, e spalle è cù u collu u forma integumentaria si forma un scruff luxuriu è un magnificu colu, è nantu à l'uce, a cuda è a pane, a furale hè ligeramente più corta. Ci hè ancu cusciate exuberante in i peri traspremiti. A cuda ùn hè micca nantu à a cuda. U culore di sti cani sò bianchi o bianchi è bianchi. Ricertamenti, i criatori pruvate razza i cani da u predominu di u culore biancu, postu chì a caccia cù u corru biancu cum'è in russiu-europeu hè più successu. Da a sperienza di i cacciaturi hè cunnisciutu chì a bèstia "si pò" megliu sottu cani arossi.

I vici includenu un caprettu massivu o allungatu, ochji grossi o chjuchi, arghjentali setti, colgane o culonniali, un sapuri o cuda longa, è di splustamenti di u nasu.

Carattere

U caratteristicu husky ruso-europeu hè equilibratu. A causa di specializazione minimale, u cuntenutu di laikas russa-europea ùn ùn pruvucarà micca difficultà. Quessi ghjovani pò esse cacciaturi, cumpagni è animali simane. Sicura chì a caccia trova più, ma per questu, a furmazione di u zanutru ruso-europeu deve esse regulare. Iddi, frà altri cose, sò usati per truvà persone persone.

Sì u cane chì pensa à cumprà in un nursery especializiu, u zoppu di u cane russo europeu serà da da i criatori. Se ùn avete micca piace, vi pò pruvà una opzione "di casa". A la carica hà vinutu appena ad ellu, u alcune deve esse assuciatu cù u cucciolo di qualcosa cosa piacevuli. Per esempiu, nantu à l'alimenta, camminendu o ghjucate. Uni pochi ghjorni dopu u cucciulu hà caputu chì questa combination di sonu si deve ristabildu.

U cuntenutu di Laika faci cunvene un spassighjatu di ghjornu, cumminata cù carichi fisichi, furmazione, cura regulare per a lana grassa, è alimenta. I prublemi cù u pezzu di l'alimentariu di u zucchininu russu-europeu ùn hè micca risparatu, perchè u cane si manghja ogni manciari. Tuttavia, ùn avete micca annullatu a vostra petite. Impussibile observe chì in a dieta, in più di a carne, ci sò sirvitivi, verdura è casgiu.