Autunno Coats 2012

L'arbureti di lettu hè una versione cunghjunta è stylish of outerwear. Stiletti distinti ponu enfasi di a bellezza di a figura, è vice versa, cunghjuntenu l'effettu di cumpetenza, "oculta" a cintura (se u mudellu hè senza un cinturione), scorcia e so visue, è cusì. Cusì, a scelta di un capeddu d'autunnitoghju deve esse presu responsabbili: in i nostri latitudini a staghjunura dura durau u tempu, è s'ellu si selezziunate un mudellu muderatu di antica o quella chì sfasciassi e difetti, allura l'esurtazione spotaggiata per trè mesi sianu è garantita.

Ogni cunceta di tagliu 2012

Oculanu l'abbinuti di u 2012 sò diversi, cum'è chì i diseggiani ci anu cunsultatu, è ogni solu offre una cullizzioni chì ùn si pare micca altre. Questu, per una banda, hè cumu cunvincionu: l'scelta hè bella, ma cun questu ci hè difficiuli di identificà e tendenzi principali per truvà u mudellu trucu.

In ogni casu ci sò parechje cose:

  1. Color. In questa stagione, i capelli di i toni scuri sò topicichi: cherry, prugna, neru, marrone scuro. Aghjunghjendu cù questu, i «vaghjimu» di u tinghje sò sempri più populari: aranciu, terracotta, russu, mustarda, verde è carameddu. Chiddu di sceglienu di sti dui tendenzi viaghjeranu à l'apparenza di u culore: "uditoriu" è "primavera" secondu l'ultimi è "invierno" è "mosca" per affruntà a prima tendenza cù i so culori scuri.
  2. Form. Ci hè una varietà assuluta: in a tendenza, manichi aperti, e forme tridimeneii chì vènenu da noi di i anni 70: si ne parechji feminini, ma l'anch'elli di quelli tazzi pò aghjustà visualmente i paràmetri di a figura. A seconda tendenza: guasgi persiana: rigioni i linii, buttuni brillanti, un cinturione di mediu largu. Pò esse à i ghjinochji è altri. Tali mudelli sò cusì ligne è ghjustu quasi tutti. Stili di moda di quelli di vaghjimu questa stagione ponu esse cù un capu chì cogliu solu i spalle, o righjunghji a cuda di u cintura. E finarmenti, senza scurdà l'estilu orientali, avemu nutatu chì u saccu-kimono hè oghje ghjugatu è hè adattatu, prima di tuttu, à e persone creativa chì valenu l'uriginale.
  3. Material. Oculci o capelli per a donna di sta stagione pò esse monofonii, ma l'attitudini di tela cchiù trendi - u pane d'oca, a scatola di cage è u pinu.

I mudelli di u capeddu oghje biancu 2012

Quelli mudelli dimustrendu in e piste sò l'arti vera. In ogni casu, ùn sò micca sempre sti stili sò cunfurmati in ghjornu di ogni ghjornu, cusì vogliu chì mudellu per elegà è elegante è à a stessa tempu si senti còmico in u tempu di vaghjimu.

Autunno, cappotto, cappucciu

Oghji di vaghjimu di moda questa stagione permette a prisenza di un capuz: hè praticu è elegante, particularmente se u mudellu ùn hè micca strettu. Inoltre, u capellu pò esse dispunibule, è i buttoni sò deve esse cuparti, cusì secondu u tempu, pudete mudificà l'stile. Se a cappucciu hè stata adatta cù u pelle, dinò questu quì ponu una stampa romantica.

Capelli cortosiglia verdi

Ùn hè un capeddu tutale di u lignu nè da un cutu ristrettu chì diventerà una cosa indispensabile per quelli chjosi chì prefettenu l'armata lacunica senza decoru additulatu. A peculiarità di stu mudellu hè chì pò creà dui stili: classica è urbana. Un'inchievvi ligne femminile troppu curtite cù corretti: anu visualmente allargà i peri è spencerà a cintura, cusì sò adattati per a donna di bassa altura, Questu piacevule cusì cun piacè incuscenti cu tacchi sali

Classic coat of autumn

Unisex retarda a so pusizioni ùn hè micca a prima stagione, perchè puderebbene sceglie cun un mudellu classicu o ligerezzu quì i ghjinochje. Hè un capeddu cù spalle anchi è u collu hè rapprisintatu in gran numaru in l'oghjone di moda di u vaghjime: i culori chjucenani da i tonalità negra, grisa è marrona scala classica, à u verde brillanti uriggini, u giallu è u celu. Hè per u cuteddu classicu chì i chjappi iridescienti sò adattati: un stilu maturu permette di purtate l'uriginale cun elli.