Alena Akhmadulina

Disa Designer Alena Akhmadulina hè una figura in u mondu di a moda domestica è straniera. U creatore di a marca eponymous Alena Akhmadulina hè cunsiderata un disegnatore di moda chì hà sappiutu di incastru un bon gustu per a maiò belli bellezi seculare di Mosca, à l'abbandunà in vestiti femminili è daring, franchi è eleganti. Appena apparentement Ahmadulina hè amatu è apprezzatu per questu, è micca solu in u russo, ma ancu in a capitale mundiale di a moda - Parighji, ricunniscianu continuamente u so talentu è a creatività.

Capu successu

In vista di a biografia di Alena Akhmadulina, pudete perdigu in u grande numaru di i so premiu è i prughjetti ricchiati. Sta zitina hè stata ghjochjata da un studiente talentu in a St Petersburg State University of Technology è Design à un patruni di moda ricunnisciutu. Ancu mentre studiu, Alena prova quelli chì e so capacità ùn pò micca esse chjamatu ordinariu. Hà vintu u tìtulu di u vincitore in such prestigious competitions of young designers as Admiralty Needle, Smirnoff International Design Award e Russian Silhouette. E in un paru anni hà criatu u so stessu mondu mudernu, diventendu per parechji anni d'avanti un participante indispensabile di a pretemporada di Paris Fashion Week.

Un altru avvene significativu in a so carrera hè a creazione di una forma di u squadra olimpica russa 2008, u sviluppu di bosque di u canzoni Eurovision Song in Moscow, a cooperazione cù tali gianti mundiali comu Volvo Raiffeisen Bank, apparizione in pagine di Telegraph, Vogue è Le Figaro. vita di Alena Akhmadullina, hè densamente colpu cù piene di i vistimenti chì hà criata.

Elegante stile

L'alessu di Alena Akhmadullina hè una timorosa constante di moda: oghje prupone l'imagine ligne, femminile è dumani - strette è extravagante. Ma in ogni casu, u dilettantu resta fidu à i materiali naturali di qualità, cum'è a lana, a sita, a cachemire, u cuttuni, i linii claramente è i dati originali. Inoltre, a ropa di Alena Akhmadullina hè sempre rispettu à i tendenzi di u mondu di a moda.

Alena propriu roba custera è interessante. U so vestibulu cumminatu di e cose chì ponu creà opere sfarenti, è ponu enfasi di tutte a dignità di l'apparenza esterna è u statu internu. Questi include: una cammisa bianca, pantaloni nìuri cù frecce, un vistitu di cummerciale in un stile masculina è un issativita bianca. Ma chì u disignu hè scetticu, perchè hè per li jeans, perchè elli pudete vede pocu à pocu.

Chì ghjè novu?

Disegnatore Akhmadulina hè una persona chì pò pudè inspirà da ogni locu. A cullezzione di Alena Akhmadulina primavera-estiu 2013, prisentatu à a Volvo Week of Fashion, hè una cunvizzione verita di questu. Dedicata à a raconula "A Frog Princess", a nova colecca simpaticu si captivava l'spiritu cù u so caratteru fabuloso è naziunale. I principali culori eranu: marsh - un simbulu di a vita dura di una rana è rossa, simbulizendu a so transformazione in una principessa. Inoltre, i vestiti d'Alena Akhmadullina èranu presentati in sfumezza verdi è blu.

A sensazione vera hè stata fatta da i capelli facianu in a tècnica di pezzi, cum'è cù stampati interessanti è appliqués. Tutti i mudelli anu fattu di sita ligera, u cuttuni è di u pelle. In quantu à i stili, in u principale di u primu moddu di primavera è stasgiu Alena ricumpoglia i cumminciare in vestiti cù manichi magnifiche, fascia pleated longuata cù una alta cudina. I buttigliati per sti piani pò serve bè cumparaturi anchi, i scarpi in tagliu, è ancu i famosi sacchetti di Alena Akhmadulina cù stampi fabulosi. E cumpensà una stampa di fata hè aiutata à l'alimenti luxurii di Alena Akhmadulina in forma di grossi ardi è moschis, cumplementa perfettamente l'imaghjinà di a bella principessa.