Espadrilles

Pronounciu a parola "Espadrilles" immediatamente per qualchì ragione pareva esse una corruziva è belle sughry eyed black fluttering flamenco. Ùn ci hè nunda nimu in such associazioni - u nomu "Espadrilles" hè spagnolu è este calzette hè strappatu solu in l'Spagna. In seguitu, e espadrilles sparghje in Europa è finu à l'ultimu cunogonu per noi. Sì ùn avete micca cunnisciutu quale sò e espadrilles sò e quali ponnu usarli, sia più educatu è diventà fannii di sta scatula interessante è confortable.

Calzature feminine d'espardenyes

Fate a question, chì tipu di calzature sò espadrilles, pudete sente a risposta "Sandali spagnoli". Ma questu ùn hè micca solu. In prima, l'alparazioni lucali parevanu vistitu (di lino o di cuttuni) chiacchieri cù una sambula o suttu di jute. Stu calzatu bè casu era popular entre i pòpuli per u prezzu è a simplicità di a pruduzzioni di questi piani. È ùn hè micca finu à l'anni 60 chì Yves Saint-Laurent proposau à i maestri catalani per fà u calzari in u jute-wedge. Ddu mumentu, l'Espadrilles saranu cunnisciutu cum sandwiches sputichi. Grazzi à Saint Laurent, l'espadrilles sarè incredibbilmente populari, ùn anu micca disprezzatu da e più famusi di a moda. À quell'èpuca, a bellezza è cunfortulu di l'espatrilu era apprezzatu da Sophia Loren, Jacqueline Kennedy è Grace Kapley (Princess of Monaco).

L'espatrille di e donne hè stata fattu nantu à una sola lisca, è nantu à una falza. L'età di a tecnulugia muderna ùn puderà micca affettà a produzzione di i scarpi, è per quessa chì l'alparazioni salvatichi chì anu da sulle jute ponu esse raramente, spessu u sole hè fattu di gomma, tinghje o decoratu cù tessili. Truveranu l'espadrilles nantu à pedi nudi.

Cù à questu d'espadrilles?

Se pensate di cumu cunghjunghjite l'espadrilles, deve circate di definisce immediatamente quale mudellu di sta scarpa qualchì significatu. Se ci parli di slippi, duvemu bisogna avè bisognu cù a stessa robba cù quale sìammu sportivi. Con sandali un pocu più cumplessu. Hè chjaru chì per i suluzione suluzione chjucu di stu stile ùn travaglià micca, ma in l'estiu, ci sò parechji raggiuni per esse di a strada. Per quessa, l'espadrilles can addiventanu un aghjunzione prediletti per a stampa di stage d'istati. Idealmentu sò assuciatu cù a robba in u stilu di kazhual, safari, paese, denim. Folklore, u stilisticu è i hippies pò ancu esse cumplimintutu perfettamente da such sandali. Categorizamenti, hè contraindicatu à usà stu teni cù a ropa di stili di cummerciale.

Comu pudete vede, ci sò assai scelti per purtà stu calzari, dicemu d'alcuni cunse in più di dettu.

L'espadrilli avarà bè cù curtite curtite. A cosa principal hè di sceglie l'u stile è u culore di sandali. Per esempiu, l'espadrilles bianchi vi parevanu boni cù shorts bianchi. Questu equipaghju hè megliu cumplementatu cù un culore cusciutu è un paru d'accessori di u listessu stile.

Comu chjaru esse cose, l'espatrini sò sbagliati cù a robba in un stil marinatu. Per esempiu, denim shorts, marinara è espadrilles nantu à una falza falza sò un uttellu excelente per un passe à mare.

I amici di faldidi è vestiti d'estiusi di l'aghju pò ancu purterà l'Espadrilles. Una tunicera luminosa o un vestitu liguru vene una bona, in una cumminazione cù belli sandali espartani. À questu un casu chjucu largu è un vogliu borsu di spiaggia pò esse truvata.

Ma ùn tutti ùn sò micca furtunatu per fà un restu à l'estiu da u mare. Sperate, i espadrilles farghianu i traduttori urbane di a moda. Sandali nantu à una falza sò cumminati cù una sarafanna lumetta o skirt volanti. In generale, pareanu bè cù fughjite longu o fugliale longu. Ma questi li sandali ponu esse troppu ghjunti cù capri pantaloni, è cù trousers bianchi. A cosa principal hè di scelta u dirittu ghjustu, è sarete adorable in espadrilles. Ma à ballà o flamencanu, decide per sè stessu.